מרכז הספורט העירוני "גלי חיפה" למען ותיקי העיר: במסגרת ה"גימלאידה", יתקיימו השבוע פעילויות מיוחדות ב- 10 ₪ בלבד

החל מיום זה תינתן הטבה מיוחדת למצטרפים חדשים, כל מי שירכוש מנוי עד ה- 31.12.2022, ייהנה מ- 3 חודשים חינם

מרכז הספורט העירוני "גלי חיפה", יקיים במסגרת הגימלאידה המתקיימת בעיר, יום מיוחד שכולו למען ותיקי העיר ו"הגיל השלישי",. ביום חמישי, ה- 10.11.22, יתקיימו חוגים ייעודיים לבני הגיל השלישי, ב"גלי חיפה", ב- 10 ₪ בלבד!

בין החוגים: פלדנקרייז, סטריצינג, עיצוב קל על כיסא, יוגה, התעמלות לחיזוק העצם ועוד. בנוסף, בשעה 19:30 תיערך הופעה של תזמורת הביט בנד במיטב הקלאסיקות הגדולות של שנות ה 50-60 שינוגנו ע"י 30 נגני הביט בנד, כאשר על התזמורת ינצח מנהלה המקצועי ארמן אסלניאן. התזמורת פועלת במסגרת ביה"ס למוזיקה ביט בניהולו של יובל קאופמן, הפועל תחת התאגיד העירוני אתו"ס של עיריית חיפה.

החל מיום זה תינתן הטבה מיוחדת למצטרפים חדשים, כל מי שירכוש מנוי עד ה- 31.12.2022, ייהנה מ- 3 חודשים חינם.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה. צילום ניוזיםאור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה. צילום ניוזים

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, המנהלת את מרכז הספורט העירוני "גלי חיפה":

אנחנו שמחים וגאים לקחת חלק בפעילות המבורכת המקודמת על ידי עיריית חיפה לוותיקי העיר, במרכז הספורט העירוני, "גלי חיפה", ועושים כמיטב יכולתנו ע"מ לספק עבורם מגוון רחב של פעילויות במהלך כל השנה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות