קיץ חם בקריית אתא: סדרת אירועי קיץ לילדים, לבני נוער ולכל המשפחה מהפנינגים ועד הופעות ופעילויות לכל הגילאים

"קיץ חם" בקריית אתא החל עם פעילויות לילדים, בני נוער, מבוגרים וגימלאים הכוללים סדרת אירועים לכל המשפחה, סדרת קיץ בריא הכוללת אימוני כושר עם מאמנים מוסמכים, סדרת אירועי קיץ חם לבני הנוער, סדרת סרטי ילדים, סדרת שירה בציבור, סדרת שעות סיפור, סדרת סטנד אפ ואירוע סוף הקיץ הגדול

 

כמידי שנה, מקיימת עיריית קרית אתא את פעילות "קיץ חם" הכוללת שלל אירועי תרבות ופנאי במהלך חופשת הקיץ במטרה לתת מענה איכותי וזול לתושבי העיר.

במסגרת התוכנית מתקיימים פעילויות לילדים, בני נוער, מבוגרים וגימלאים הכוללים סדרת אירועים לכל המשפחה, סדרת קיץ בריא הכוללת אימוני כושר עם מאמנים מוסמכים, סדרת אירועי קיץ חם לבני הנוער, סדרת סרטי ילדים, סדרת שירה בציבור, סדרת שעות סיפור, סדרת סטנד אפ ואירוע סוף הקיץ הגדול.

* במהלך חודש אוגוסט תקים עיריית קרית אתא את סדרת אירועי קיץ חם הכוללים הפנינג לכל המשפחה: במתחם ביה"ס גיבורי עציון, במתחם ביה"ס פינסקר, במתחם ביה"ס שפרינצק ואירוע סוף הקיץ הגדול בפארק הספורט  שיכלול הפנינג ענק עם מתנפחים, מתקנים אתגריים, מתחם לונה פארק, מתחם פארק מים, מופעי ילדים, סדנאות יצירה והפעלות. כל האירועים פתוחים לקהל הרחב ללא עלות.

* תוכנית "קיץ בריא" בשיתוף "אפשרי בריא", רשת המתנ"סים העירונית ומשרד הבריאות. הכוללת אימוני כושר (יוגה, פילאטיס, זומבה, אימוני כושר פונקציונליים ומשולבים, קבוצות הליכה וקבוצות ריצה) עם מאמנים מוסמכים- ללא עלות.

* סדרת אירועי נוער הכוללת פעילויות, סדנאות, מסיבות, טורנירים, חוגים ומסיבת סיום הקיץ בשיתוף עם מפעל הפיס הכוללת הופעה של הזמרת אודיה.

* פעילות "קיץ חם לקטנטנים" הכוללת סדרה של סרטי ילדים ושעות סיפור מומחזות בשיתוף עם רשת המתנ"סים העירונית ובעלות של 10 ₪ בלבד.

* סדרת "שירה בסיפור"- שירה בציבור לגימלאים עם חיים לוי בספרייה העירונית בעלות של 10 ₪ בלבד.

* סדרת סטנד אפ הכוללת מופעי בידור של מיטב האומנים בארץ ביניהם: אדיר מילר, ישראל קטורזה ובן בן ברוך.

* במהלך חודש אוגוסט יתקיימו גם אירועים לציבור הדתי בהפרדה בין גברים לנשים הכוללים פעילויות בריכה, אטרקציות ומופעים.

מעיריית קריית אתא נמסר: "סדרת אירועי הקיץ נועדה לאפשר לתושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי איכותיות , מבלי לצאת מהעיר וללא עלויות גבוהות, כחלק מאסטרטגיה עירונית חברתית שנועדה לאפשר לכל תושבי העיר, בכל גיל, לקחת חלק בפעילות המהנה".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות