תעשיית הסרטים הגדולה בעולם מגיעה לחיפה

הפקה של תעשיית הסרטים ההודית "בוליווד", שנחשבת לגדולה בעולם, תצלם בחיפה במהלך שנת 2023 סרט חדש בתקציב של 50 מיליון דולר. הבוקר, נפגשו מפיקי הסרט עם ראש העיר חיפה, שבירכה אותם על החלטתם

קבוצת מפיקים מתעשיית הסרטים ההודית "בוליווד" הגיעה לישראל על מנת לקדם הפקת סרט עתיר תקציב, העוסק בגדוד הפרשים ההודי אשר נלחם ושחרר את חיפה במלחמת העולם הראשונה. הבוקר (יום רביעי 21.9.22) הגיעו מפיקי הסרט לעיריית חיפה ונפגשו עם ראש העיר, ד"ר עינת קליש רותם.

ההפקה היוקרתית, שעלותה מוערכת בסכום של 50 מיליון דולר, תצולם ברובה בחיפה ויככבו בה שחקנים הוליוודים בולטים. הסרט עתיד לצאת לאקרנים במהלך שנת 2024, והמפיקים התחייבו שהקרנת הבכורה שלו תתקיים בחיפה.

בנוסף, ביום חמישי בבוקר 22.9 ישתתפו האורחים בטקס האזכרה לחייל ההודי, שיתקיים בבית הקברות הצבאי הבריטי בחיפה, בהשתתפות ראש העיר.

ראש העיר, ד"ר עינת קליש רותם בירכה את החלטת המפיקים לצלם את הסרט בחיפה והתחייבה לסייע להפקתו בכל דרך אפשרית: "אני בטוחה שהסרט יציג בכבוד את העיר היפה שלנו ואת חשיבותה הרבה בהיסטוריה של הודו. כמובן, שסרט בהפקה כזו יחשוף את העיר בפני מאות מיליוני צופים, לא רק מהודו, אלא גם ממדינות נוספות – ויביא לעיר עשרות אלפי תיירים חדשים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות