תלמידי חטיבת הביניים שיפמן זכו במקום הראשון ביריד החקר המחוזי

עבודת החקר הזוכה הציגה פתרון יצירתי לפתרון בעיית משבר האקלים והמחסור הגלובלי במזון, ותייצג את המחוז ביריד הארצי: ״הישג משמעותי עבור התלמידים, בית הספר וטירת כרמל"

הישג מרשים לתלמידי חטיבת הביניים שיפמן שזכו הבוקר (שלישי) במקום הראשון בכנס חקר מדעי ופתרון בעיות טכנולוגיות מטעם מחוז חיפה. התלמידים הציגו בכנס, שנערך בזום, עבודת חקר בנושא "השפעת הוספת פטריית מיקוריזה על גידול בצל ירוק", נושא המתקשר באופן ישיר לבעיית משבר האקלים והמחסור הגלובלי במזון ברחבי העולם.

עדי ברקוביץ', מנהלת אשכול הפיס בטירת כרמל: "נושא משבר האקלים משפיע על כל היבט של חיינו, החל באוכל שאנחנו אוכלים, המים שאנחנו שותים והאוויר שאנחנו נושמים. בעבודת חקר זו התלמידים הציגו חדשנות, יצירתיות ובעיקר אופטימיות בכל הנוגע לבעיית המחסור במזון. זהו הישג משמעותי עבור התלמידים, בית הספר וטירת כרמל. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לחברת גראונדוורק ביואג בע"מ, שסייעה לתלמידים לאורך כל תהליך החקר המדעי, ולעיריית טירת כרמל ואגף החינוך על עידוד המצוינות הקרב תלמידי העיר״.

בהמשך לתחרות שהתקיימה הבוקר, ב-30 במאי ייצגו תלמידי חטיבת הביניים שיפמן את מחוז חיפה בכנס החקר הארצי שייערך בפארק ז'בוטינסקי, אמפי שוני בנימינה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות