קאנבל פורים בטירת כרמל: הופעות לכל הגילאים והפנינג מאנה זק ועד "דוד חיים"

קרנבל פורים 2023 בטירת כרמל! במרכז האירועים השנה: הפנינג פורים צבעוני ושמח והופעות בבמה המרכזית ביום ראשון, ה-5.3 ואירוע פורימון לכל המשפחה באולם פיס ביום שלישי, ה-7.3

 

אירועי פורים בטירת כרמל יצוינו השנה בין התאריכים 7-5 במרץ 2023, י"ב-י"ד באדר תשפ"ג ויכללו מגוון אירועים, מופעים והפעלות צבעוניות ברוח החג, שייערכו ברחובות העיר ובמרכזים הקהילתיים השונים.
אחד משני האירועים המרכזיים, קרנבל פורים, יתקיים ביום ראשון, 5.3.23 במתחם הבמה המרכזית הסמוך לבריכה. האירוע יחל בשעה 17:00 אחר הצוהריים ויכלול דוכנים, לוליינים ומוזיקה, עם מופע לילדים של דוד חיים ולאחר מכן הופעה של הזמרת אנה זק. כמו כן, כבכל אירוע עירוני מרכזי, ישתתפו גם הרכבים מקומיים – מופע ריקוד של בנות סטודיו D ולהקת קול הלב של המתנ"ס.
ביום שלישי, 7.3.23 יתקיים אירוע חגיגי נוסף, פורימון 2023 – הפנינג לכל המשפחה, ברחבת אולם פיס שברח' ויצמן 21. האירוע יתחיל בשעה 10:00 בבוקר ויכלול עמדות מתנפחים, עמדות צילום, מתחם הפעלה של שבט הצופים, די.ג'יי ועוד הפתעות.

*פורים בקהילה*
אירועי פורים קהילתיים יתקיימו במרכזים הקהילתיים ובבתי הספר ברחבי העיר במהלך החג.
ביום ראשון, 5.3.23 תתקיים בשעות הבוקר פעילות בבתי הספר היסודיים והתיכונים בעיר, עם די.ג'יי והפעלות לתלמידות ולתלמידים.
ביום שני בשעה 17:00 יתקיים בספרייה העירונית הפנינג פורים, שיכלול את הצגת הילדים "הנעליים האבודות מהמגילה העתיקה של סבא" של תיאטרון קטנטון (45 דקות, לגילאי 6-2), וכן עמדות צילום ואווירה פורימית. מחיר כרטיס להורה+ילד: 20 שקלים, רכישת כרטיסים בספרייה העירונית.
בשעה 17:30 תתקיים במועדון הצעירות והצעירים זוזו, רח' אלמוג 14, קריאת מגילה קהילתית למשפחות צעירות, הורים וילדים. בשעה 20:00 יתקיים במרכז פנאי פלוס, רח' יוספטל 3, אירוע סגור עבור מסיבת פורים של "הכוח הוורוד" – נשים חולות ומחלימות מסרטן השד.

 

צילום: יח"צ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות