מאות בעלי עסקים חיפאיים הגיעו אתמול, לערב הוקרה למען עסקים חיפאיים שערכו עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה שהנחה את הערב: "אני חייב להגיד שאני ממש מתרגש לעמוד פה הערב ולראות פה אתכם, כ"כ הרבה בעלי עסקים חיפאיים, חלקכם הגדול חברים שאני מכיר אישית, עזבתם הערב את כל העיסוקים שלכם ובאתם במיוחד לערב שכולו נטוורקינג, הכרויות וחיבורים עסקיים ולא פחות חשוב - הרבה כיף, הערב הזה הוא בשבילכם!"

מאות בעלי עסקים הגיעו אתמול בערב, למרכז הספורט העירוני "גלי חיפה", לערב הוקרה למען עסקים חיפאיים שערכה עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה. הערב כלל נטוורקינג וחיבורים עסקיים, הבריכה העירונית הפכה למקוד עסקים חיפאי ועוצבה בהתאם. במקום הוצבו עמדות של נותני החסות ביניהם ישראכרט, איזי וכן של חברת הבת "סמי עופר". כמו כן הוצבו רכבים של סוכנות UMI יבואני רכב ובינהם קדילק ושברולט. בערב השתתפו נציגי העסקים החיפאים, גדולים וקטנים כאחד.  בין הנוכחים: עו״ד רון ברנט, עו״ד משה כהן, יוסי כהן, עו״ד דקל דרעי ואחיו השמאי דותן דרעי, ורד פארן, מנכל אצטדיון סמי עופר ליאור פרי, אסף כץ, רואה חשבון זיו כרסנטי, מנהל מחוז צפון בכללית רונן נודלמן, דפנה בארי, שירלי קרשובר, ניצן מרציאנו, עו"ד אורטל גל- ערד, אן כהן- מרום, אבנר מכטינגר ועוד רבים וטובים…. ברקע האירוע התקיימו פאנלים מקצועיים בנושאים בוערים לעולם הפעילות העסקית, והוא לווה בכיבוד עשיר. על החלק האמנותי: המאסטרו גיל שוחט שאירח את פבלו רוזנברג ואת הזמרת דניאלה לוגסי, שנתנו הופעה חד פעמית לנוכחים.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, שוחט, רוזנברג ולוגסי. צילום ניוזים

ד"ר עינת קליש רותם, ראש עיריית חיפה ויו"ר החברה הכלכלית לחיפה: "עיריית חיפה חרתה על דגלה, בשלוש השנים האחרונות, לקדם ולסייע לעסקים המקומיים בעיר, מתוך ראייה בהם מרכיב עיקרי וחשוב ביותר בהנעת הכלכלה העירונית. היום, שנה לאחר השקת מיזם "חיפה Cash-Back", ניתן לומר בגאווה רבה, כי מספר המימושים שנעשו במסגרת המיזם הגיע לעשרות אלפים, אשר שימשו צינור חמצן עבור אלפי עסקים חיפאיים וסייעו להם לשוב למסלול פעילותם העסקית. ברצוני להודות לכל מי שהיה שותף למהלך זה ושסייע להוציאו אל הפועל, לראשי תשלובת "ישראכרט", למנכ"ל "איזי" – אופיר יוסף, לראש צוות "חיפה 2030" – ענבל ריבלין, למנהלת המחלקה לרישוי עסקים – אתי אסולין ולמנכ"ל "החברה הכלכלית חיפה" – אור שחף. העירייה תמשיך ללוות אתכם, בעלי העסקים, כפי שפעלה עד היום ובמקביל תמשיך לפעול ליצירת מרחב ציבורי נוח ונעים להולכי הרגל, מתוך הבנה, כי בין השניים קיימת תלות הדדית, שאינה ניתנת להפרדה. יחד, בכוחות משולבים ותוך הבנת צרכי כלל הגורמים המעורבים, נמשיך לחולל מהפכה בחיפה.

מנכ"ל החברה הכלכלית, אור שחף בערב ההוקרה לבעלי העסקים החיפאים. צילום ניוזיםמנכ"ל החברה הכלכלית, אור שחף בערב ההוקרה לבעלי העסקים החיפאים. צילום ניוזים

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה שהנחה את הערב: "אני חייב להגיד שאני ממש מתרגש לעמוד פה הערב ולראות פה אתכם, כ"כ הרבה בעלי עסקים חיפאיים, חלקכם הגדול חברים שאני מכיר אישית, עזבתם הערב את כל העיסוקים שלכם ובאתם במיוחד לערב שכולו נטוורקינג, הכרויות וחיבורים עסקיים ולא פחות חשוב – הרבה כיף, הערב הזה הוא בשבילכם! 50 מיליון. כן 50 מיליון ₪! זה הסכום הלא ייאמן של תרומת תכנית "קש בק" לכלכלה בחיפה. רבים אוהבים להצהיר על תרומה לעסקים אבל החוכמה היא לשים את היד בכיס באמת. כאן נכנסו לתמונה עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה ששמו לעצמם למטרה לסייע לעסקים בעיר, במיוחד אחרי תקופת הקורונה המאתגרת. הכוונה היא להמשיך ולתמוך בעסקים בעיר ולתרום לפריחת הכלכלה העירונית. העסקים המקומיים הם מנוע הצמיחה של העיר ובעלי העסקים ניצבים מול אתגרים לא פשוטים. אנחנו תקווה שמשבר הקורנה מאחורינו אבל גם לא, נמשיך לעמוד לצידכם גם ברגעים הקשים"

ערב הוקרה. צילום ניוזים
ערב הוקרה. צילום ניוזים
ערב הוקרה. צילום ניוזים
ערב הוקרה. צילום ניוזים
ערב הוקרה. צילום ניוזים
ערב הוקרה. צילום ניוזים
צילום מיכה בריקמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות