איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה מודה לראש הממשלה יאיר לפיד על הודעתו אמש בנושא בז"ן

יו״ר האיגוד שרית גולן: "אני מודה לראש הממשלה על החלטתו האמיצה לעמוד בפני בעלי ההון ולא ליתן היתר שליטה לפני שבית המשפט יידון באישור הסדר החוב לחברת הפטרוכימיים."

לאחר הודעתו של ראש הממשלה יאיר לפיד כי הוא מעכב את החתימה על היתר השליטה של פטרוכימיים בבז"ן, מאחר והוא ממתין להחלטת ביה"מ לאישור הסדר החוב שלהם עם מחזיקי אגרות החוב, יצאה הודעה תודה מיגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה. 

"איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה מודה לראש הממשלה יאיר לפיד על הודעתו הערב. אנו מודים על המחוייבות שלו ושל ממשלת ישראל להפסיק את הפעילות הפטרוכימית במפרץ חיפה ולקדם תוכנית לפיתוח תשתיות ומנועי צמיחה כלכליים במפרץ חיפה בתוך עשור. החלטת ראש הממשלה שלא להכריע בנושא היתר השליטה לפני הכרעת בית המשפט היא אות של כבוד למנהל ציבורי תקין וראוי ומעיד על המחוייבות של ראש הממשלה לציבור באזור מפרץ חיפה. אנו מבקשים להודות לסגן יו"ר האיגוד מיכאל גורין על עבודתו הרבה לשם השגת ההצהרה החשובה. אנו תקווה כי בעלי החברה יתחילו להתמקד בסגירת בז״ן ולא בהותרתו בחיים."
יו״ר האיגוד, שרית גולן, מסרה: "אני מודה לראש הממשלה על החלטתו האמיצה לעמוד בפני בעלי ההון ולא ליתן היתר שליטה לפני שבית המשפט יידון באישור הסדר החוב לחברת הפטרוכימיים. מחוייבותו של ראש הממשלה לתהליך פינוי בז״ן תעביר מסר ברור לבצע ההשקעות שכספי ציבור אינו הפקר.אני מודה לסגן יו״ר האיגוד מיכאל גורין שסייע ופעל מול ראש הממשלה בנושא."
מיכאל גורין סגן יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה, הוסיף: "אני שמח שהערב הוכח מעל לכל ספק כי יאיר לפיד הוא ראש הממשלה המחוייב ביותר לבריאות תשובי מפרץ חיפה ולהוצאת המפעלים המזהמים ממנו בתוך עשור ואנו נמשיך את המדיניות הזאת גם לאחר הבחירות "

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות