"אנשים טובים עוזרים למצוא את הדרך": פקחי עיריית חיפה סייעו למשפחה מבית"ר עילית שאיבדה את דרכה בנחל לוטם

בשעות ערב התקבלה במוקד העירוני 106 פנייה על משפחה מבית"ר עילית, אשר איבדה את דרכה בנחל לוטם

מיד עם קבלת הפנייה הפנה מנהל אגף האכיפה בעיריית חיפה, אילן חודדה, שלושה צוותים לאירוע ובמקביל יצר קשר עם אב המשפחה. בשיחה סיפר האב, כי ירד יחד עם אשתו וארבעת ילדיהם מ"גן האם" אל נחל לוטם, אולם עד מהרה איבדו את דרכם במורד הנחל.

לאחר תחקור קצר שביצע חודדה מול האב, שנשא עימו טלפון "כשר", אשר אינו מאפשר שליחת מיקום מדוייק, ירדו שני מפקחים מכיוון "גן האם" לשביל המוביל אל נחל לוטם ובמשך כל אותו זמן היו בקשר טלפוני רציף עם האב. במקביל יצר חודדה קשר טלפוני עם האקולוגית העירונית, יעל אולק, אשר נתנה מספר נקודות נוספות שמהן ניתן להיכנס אל הנחל, אליהן הופנו צוותי חיפוש נוספים.

לאחר שעתיים של חיפושים אינטנסיביים, נמצאה המשפחה בריאה ושלמה במעבה הנחל. פקחי העירייה הגישו לבני המשפחה מים לשתייה, הרגיעו את ילדי המשפחה, שהיו עייפים ומעט נסערים מהחוויה המטלטלת, ויחד עם אקולוגית העירייה הובילו את בני המשפחה אל מחוץ לנחל.

בני המשפחה הנרגשים הודו מקרב לבם לפקחים על המאמצים הרבים שהקדישו לאיתורם והתקשו למצוא את המילים על מנת להביע את הערכתם הרבה אליהם.

לאחר מנוחה קצרה בשטח, הביאו הפקחים את בני המשפחה בניידות העירייה אל קרובי משפחתו של האב, המתגוררים בעיר.

עיריית חיפה מזכירה וממליצה להצטייד בכמות רבה של מי שתייה לפני יציאה לטיולים רגליים בשטח. מידע על מסלולי הטיולים בחיפה ניתן למצוא באתר העירייה: https://www.haifa.muni.il/culture/places/?items_ids%5b%5d=446&ppp=-1&all_link=1

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות