רמת גן

במונית שירות נוסעים מרמת גן אל הים? אז זהו, שלא

השבוע הוסיף שלומי לפוסט שלו:

היום צוין בכנסת יום התחבורה הציבורית. לצערנו ברמת גן, בעשור האחרון דרכנו במקום בנושא החשוב הזה. קווי מוניות שירות כמעט ואינם קיימים והעירייה לא פעלה מספיק להוספת קווים נוספים שיסייעו בהגעה יעילה מנקודה לנקודה בעיר. תחנת אוטובוס הועברו בלי ליידע את התושבים, בקיצור – בלאגן אחד גדול! אני מתכוון לטפל בתחבורה הציבורית בעיר, הנה שתי נקודות מהמצע שלי בנושא החשוב הזה, בואו נדבר על זה:

**קווי שירות – נדאג להפעלת מערך מוניות שירות בתדירות גבוהה להנגשת ההתניידות ברחבי העיר, בהפרעה מינימלית לתנועה וכבסיס לתחבורה אוטונומית עתידית. מעגלי התחבורה – המעגלים המצטלבים – מיניבוס היברידי עובר כל 3 דקות. וכך ניתן להתנייד ביעילות ובמהירות . מספר מעגלים ברחבי העיר יאפשרו מעבר מהיר יותר מצד אחד של העיר לצד השני.
**קווי אוטובוסים – נדאג להנגיש לחברות האוטובוסים מידע לגבי שינויים ואירועים ברחבי העיר, כולל שעות תחילת וסיום לימודים בבתי הספר בכדי לייעל את הזמנים ולהוריד את הצפיפות, נפעל להקמת תחנות אוטובוס עם קירוי ראוי ולהרחבת שעות הנסיעה בקווים בהם יש בכך צורך.

להלן ההצעה שלי: רמת גן – תחנה ראשונה בי"ח תל השומר -אלוף שדה פונה לרחוב הירדן תחנה קרובה ל מכללת רמת גן– ממשיך ברחוב הירדן עד רחוב נגבה (מרום נווה תחנה) מנגבה פונה לרחוב הרא"ה וממשיך בקו ישר עד כיכר רמב"ם (מרכז רמת גן) פונה לרחוב הרצל וממשיך עד הסוף ( שם תהיה בעתיד הרכבת הקלה האדומה) פונה לרחוב ז'בוטינסקי ומשם ממשיך עד הבורסה ברמת גן. המלצה להמשך תחנה נוספת רכבת מרכז ומשם בארלוזורוב ישר עד דיזנגוף עד נמל תל אביב ומסיים ב רידינג במסוף. ככול שנשלח יותר בקשות הסיכוי להפעלה של קו אחד לפחות ברמת גן יגדל. לצערנו, עיריית רמת גן לא פעלה ולא דרשה קווים ולכן הכיסוי בעיר לא מספיק מזל שהתושבים פעלו אחרת גם את המעט הזה לא ההינו מקבלים

מידע לגבי מוניות השירות שיפעלו משרד התחבורה

https://www.gov.il/he/Departments/news/dover_18_06_2018

מפת קווי מוניות שירות

https://www.gov.il/BlobFolder/news/dover_18_06_2018/he/mapot_eskolot.pdf

השבוע פורסם פוסט בנידון בעמוד 'נוע תנוע תחבורה בשבת':

אתמול פורסמו מכרזים למעל 100 קווי מוניות שירות שיוכלו לפעול בשבת ולהגדיל פי כמה וכמה את היצע התחבורה הציבורית בשבת. זו מהפכה שכן זו הפעם הראשונה שמוצע מענה אמיתי לצורך הבסיסי של תחבורה ציבורית בכל ימות השבוע. זהו צעד משמעותי אך ראשוני. בעוד ביום חול פועלים מעל 2000 קווי אוטובוס, רכבת, מטרוניות ורכבות קלות – כדי לתת מענה לצורך בתחבורה בשבת יידרשו כ-1000 קווים שיפעלו בתדירות מופחתת. על כן, הרפורמה במוניות השירות היא פתרון חשוב אך חלקי. אך אין בכך כדי להפחית את ההישג העצום לשמונים אחוז מהישראלים שתומכים בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת. ההישג הזה הוא תוצאה של ארגונים רבים המקדמים תחבורה בשבת, וההישג הזה הוא תוצאה ישירה של התמיכה שלכם ושל העבודה האינטנסיבית של כל אחד מהמתנדבים של נוע תנוע. ולמען האמת- אנחנו די גאים בכך.

שירה מר"ג כתבה בתגובה לפוסט: חבל מאוד שהפסקתם את הפעילות של קו 61 בימי שבת שלקח לים!! מוניות השירות שמגיעות מפ"ת מפוצצות!! הן לא פתרון… אם קיים קו לגבעתיים אפשר גם לקיים את הקו שעובר ברמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות