בת ים

יום הזיכרון ויום העצמאות בבת ים 2020, התייחדות וחגיגות בצל הקורונה

טקס הזיכרון המרכזי, אירוע "שרים לזכרם", קרנבל עצמאות בשכונה, הופעה של מיכל הקטנה ושיירת רכבי חירום במסע הצדעה - אירועי יום הזיכרון ויום העצמאות בבת ים

בצל הקורונה עיריית בת ים מציינת את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ואת יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל בכמה אירועים:
יום שני, 20:00 – טקס הזיכרון המרכזי לחללי מערכות ישראל יתקיים בסמוך לאנדרטה בגן הניצחון על שם יצחק רבין, הטקס יהיה ללא קהל, ויועבר בשידור חי בפייסבוק.
הטקס יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
יום שני, 21:00 – אירוע "שרים לזכרם" בבית יד לבנים. האירוע בהשתתפות זמרים מקומיים, וללא קהל. יועבר בשידור חי בפייסבוק.
יום שלישי, החל מ-20:00 – קרנבל עצמאות בשכונה: 6 משאיות בידור שיסתובבו ברחבי כל העיר בליווי תקליטנים, רקדניות ולהטוטנים. שידור חי גם בפייסבוק העירוני.
יום רביעי, 10:30 – הופעה לילדים של מיכל הקטנה, ממרכז הצעירים. האירוע ללא קהל, וישודר בלייב בפייסבוק העירוני.
*בשעות הצהריים תעבור ברחבי העיר שיירת רכבי חירום של עירית בת-ים, משטרת ישראל, מד״א, איחוד הצלה וכיבוי אש, בהצדעה של כוחות הביטחון וההצלה לתושבי בת-ים.
אנו שבים ומזכירים לתושבים, כי השנה לא יתקיימו טקסים מרובי משתתפים בבתי העלמין הצבאיים. אנו מחבקים את המשפחות השכולות מעירנו ומבקשים מכולם להקפיד על ההנחיות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות