מקומיבת ים

שבוע החלל הישראלי בבת-ים

במסגרת אירועי שבוע החלל הישראלי, תלמידי העיר למדו בדרך ייחודית על הנושא המסקרן: באשכול הפיס אירחו תלמידי כיתה ח׳ את תלמידי בית ספר הרצל למדעים וטכנולוגיה ליום חוויתי ומלמד

התלמידים עברו בין תחנות ולמדו על מפת כוכבי לכת, בנו מודל של החללית בראשית, התנסו בפלנדטריום ועברו פעילות חוויתית במעבדת הדימיון על בסיס ניסויים שנעשו בחלל. התלמידים שיחקו ולמדו בעזרת מפות חשיבה, פעילויות אינטראקטיביות ובניית מודלים ודגמים.

מירי לוי מנהלת אשכול הפיס: ״שבוע החלל הישראלי מתקיים השנה בסימן חיזוק תעשיית החלל הישראלית תחת הסלוגן ״יחד למען טכנולוגיית עתיד״. שמחנו לארח לפעילות מהנה ומלמדת את תלמידי בית ספר הרצל למדעים וטכנולוגיה ותלמידי חטיבת מלטון״.

לבנה גזל מנהלת בית ספר הרצל: ״הפעילות בשבוע החלל הישראלי התקיימה בצורה מגוונת וחווייתית והתלמידים למדו והעמיקו בנושא החלל. אני מודה לאשכול ולמלטון על שיתוף הפעולה וכן ירבו ימים שכאלה״.

יוספה רוזנבך מנהלת חטיבת מלטון: ״דווקא בימים אלה יש חשיבות רבה ללמידה מגוונת ופעילה שהתלמידים לוקחים בה חלק ומלמדים תלמידים צעירים יותר בנושא מרתק ומשמעותי״.

עיריית בת-ים
עיריית בת-ים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות