מקומיבת ים

הסטודנטים בבת-ים נהנים יותר: חלל סטודנטים חדש בעיר ייפתח בקרוב

עיריית בת-ים בשיתוף עם מרכז הצעירים 'בתיה' משיקה את חלל הסטודנטים החדש שייפתח בבת-ים. המתחם נוצר ותוכנן לאור שיח עם צעירי העיר אשר העלו את הצורך בכך ונועד כדי להעניק לסטודנטים את סביבת הלימודים החדשנית ביותר והמהנה ביותר. עוד יוכלו הסטודנטים לסייע אחד לשני באתגרים השונים וחלוקת ידע אקדמי וליצור מתחמי לימוד אישיים וקבוצתיים

החלל יהיה פתוח החל מה- 13.2 לרווחת צעירי העיר על מנת שיוכלו ללמוד לאורך כל תקופת הלימודים בשגרה ובתקופות המבחנים ויכלול: פינות ישיבה, שולחנות מותאמים למחשבים, פינה להכנות לפרזנטציות, אינטרנט מהיר וחופשי, פינות קפה ועוד. המתחם יפעל בימים ראשון-חמישי בשעות 07:30-22:00.

צעד זה מצטרף לשורת צעדים הנעשים עבור הצעירים בבת-ים כגון: שלל הרצאות, ליווי מקצועי לחיילים משוחררים, מגוון מופעים וסדנאות, קבלת מלגות, תוכניות לימוד, קורסים ועוד.

הפתיחה תתקיים ביום שלישי, 13.2 ,רח' רהב 7- מרכז צעירים בת-ים, בשעה 19:30 במעמד: ראש העיר, הנהלת העיר, צעירי בת-ים, תושבות ותושבים בכניסה חופשית.

ממרכז הצעירים 'בתיה' נמסר: "אנו מתרגשים לפתוח את החלל הכי שווה בעיר, אשר נועד לענות על צורך משמעותי עבור הסטודנטים שלנו. מזמינים את כולם להגיע ולעשות שימוש במרחב החדש"

לפרטים נוספים ויצירת קשר- מרכז צעירים 'בתיה': 054-6689627

קרדיט צילום: מרכז צעירים 'בתיה'
קרדיט צילום: מרכז צעירים 'בתיה'
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות