ניוזים חמיםחדשותבת ים

המשטרה עצרה חשוד תושב בת ים בגין אירוע בריונות ותקיפה עם סכין על רקע שימוש בדרך

בתאריך 23.1.24, ברחוב אהרונוביץ בחולון, התפתח ויכוח על שימוש בדרך בין החשוד לבין רוכב קטנוע, שהסופו החשוד דקר את הקורבן בידו

על פי כתב האישום, החשוד רכב על קורקינט חשמלי ועצר ליד הקורבן בכביש בחולון, החשוד אמר לקורבן 'מה את, מסתכל יא זיין', הקורבן נסע אחרי החשוד ושאל אותו למה הוא מדבר בצורה כזאת, אז שלף החשוד סכין ודקר את הקורבן בידו.

הקורבן תושב חולון בן 20 פונה לקבלת טיפול רפואי.

מיד עם קבלת האירוע, שוטרי תחנת חולון הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות במהלכן גילו את זהות החשוד ובלשי תחנת חולון עצרו את החשוד תושב בת ים בן 20, כשהוא מסתתר בבית אימו בבת ים, ולאחר מכן העבירו אותו לחקירה בתחנת חולון.

בסיומה של החקירה היום, הגישה הפרקליטות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד.

משטרת ישראל פועלת בנחישות כלפי אירועי בריונות הפוגעים בתחושת הביטחון של התושבים. כמו במקרה הזה, המשטרה תמשיך למצות את כל ההליכים ותפעל ביד קשה נגד אלימות ובריונות במטרה להביא את העבריינים לדין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות