חדשותמקומיבת ים

נערכים לכל תרחיש: העיר בת-ים מקימה יחידת אופנוענים חדשה ״סיירת לביא״ ויחידת רחפנים בעיר

כחלק מחיזוק ההערכות לחירום ותכנית הביטחון העירונית, קיים אגף ביטחון וחירום בעיריית בת-ים אימון רכיבה ליחידת לביא- סיירת האופנועים החדשה של העיר, ואימון ראשון של מתנדבי יחידת הרחפנים על רחפנים חדשים שנרכשו לאחרונה אשר ישמשו לתצפית ולכריזה עבור התושבים

הסיירים החדשים שגויסו ליחידת לביא, עוברים בימים אלו מגוון הכשרות כגון: רכיבה מבצעית, ירי, סמכויות, מקרים ותגובות. עבודה היחידה הינה משותפת אל מול גורמי הביטחון, הפיקוח השיטור והאכיפה והמוקד העירוני שיסייעו בהגנה על העיר.

מפעילי הרחפנים עוברים הכשרות על הרחפנים החדשים שהעירייה רכשה אשר משפרים את יכולות התצפית ומאפשרים יכולות כריזה לתושבים, שידור לאחור ותמונת מצב נרחבת למרכז השליטה העירוני בזמן אמת. יחידת הרחפנים כוללת עובדי עירייה ומתנדבים.

צביקה ברוט, ראש העיר: "כחלק מתוכנית הביטחון העירונית שלנו, הקמנו את סיירת האופנועים ויחידת הרחפנים בהשקעה כספית גדולה. היחידות ייתנו מענה נוסף ומהיר לאירועי ביטחון שוטפים והפרעות לסדר הציבורי בזמן שגרה וחירום. נמשיך לקיים אימונים כל הזמן על מנת להיות ערוכים לכל תרחיש".

עיריית בת-ים
עיריית בת-ים
עיריית בת-ים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות