תרבותבת ים

במלאת שנה ללכתה של המשנה לראש העיר אסתר פירון ז״ל, מועצת העיר החליטה על קריאת האמפיתיאטרון בבת-ים על שמה להנצחתה

במלאת שנה ללכתה, מועצת העיר בת-ים אישרה פה אחד כי האמפיתיאטרון בעיר ייקרא על שמה של אסתר פירון ז״ל. ישיבת המועצה התקיימה במעמד: ראש העיר, סגני ראש העיר, חברי הנהלת ומועצת העיר ומשפחתה של אסתר ז"ל

אסתר פירון, אחת הדמויות המוכרות והאהובות בעיר, היתה אשת חינוך במשך שנים ארוכות, והחלה לכהן במועצת העיר בשנת 1993. רוב השנים היא שימשה כמחזיקת תיק החינוך, והייתה בין השאר גם סגנית ראש העיר, מחזיקת תיק הכספים, ומחזיקת תיק קשרי החוץ בעירייה.

פירון הייתה לנבחרת הציבור הוותיקה ביותר ואשת חינוך אמיתית, אשר הקדישה את חייה למען העיר בת-ים ודאגה בעיקר להשמיע את קולם ולעזור למען אלו שלא היה להם היכולת.

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: ״אסתר הייתה לא רק שותפה לדרך הפוליטית, אשת חינוך ותרבות שהקדישה את חייה למען בת-ים. למרות פער הגילאים הגדול בינינו, היא הפכה עבורי גם לחברה אישית קרובה ויחד עבדנו על התכניות לעתיד של בת-ים. בימים האחרונים אישרנו במועצת העיר את הנצחתה של אסתר בקריאת האמפיתיאטרון העירוני על שמה. נזכור אותך תמיד, חברה יקרה״.

ואדים סורצ'קי
ואדים סורצ'קי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות