ניוזים חמיםחדשותבת ים

התחזו לשוטרים ושדדו באיומי אקדח שעונים בשווי של למעלה ממיליון ₪ לאחר שכבלו את הקורבן בביתו בעיר בת ים- הצהרת תובע הוגשה נגד 4 חשודים

בשבועות האחרונים היחידה המרכזית של מחוז ת"א ניהלה חקירה מורכבת, בעקבות מעשה שוד אלים שאירע בחולון בתאריך 14.8.23, במהלכו 3 חשודים הנחזים לבלשי משטרה וחשודה נוספת לבושה מדי שוטרת, הגיעו בצוותא לדירה בעיר חולון ושדדו מהקורבן ששהה באותה עת בביתו שעונים בשווי של למעלה ממיליון ₪.

במסגרת החקירה, עלה חשד כי ארבעת החשודים הגיעו לדירה בשעות הבוקר ברכב סקודה, כאשר הם מתחזים לכאורה לשוטרים סמויים ושוטרת על מדי משטרה, כחלק מההסוואה שלהם לצורך ביצוע השוד. החשודים שדפקו על הדלת, הזדהו בפני הקורבן כאנשי משטרה והודיעו כי הם הולכים לערוך חיפוש בבית הקורבן, תוך שהם מציגים צו חיפוש מזויף. הקורבן ביקש שיציגו תעודת שוטר, אולם החשודים נכנסו בכח לדירה ואזקו את הקורבן, ובאיומי אקדח הצליחו להוציא מהקורבן את הקוד לכספת, ממנה שדדו שלושה שעונים בשווי של למעלה ממיליון ₪ וכסף מזומן.

במקביל, שוטרים שהוזעקו למקום הבחינו ברכב סקודה שנמלט והחלו במרדף אחריו, במהלכו נטש הנהג את הרכב שנתפס לאחר מכן ע"י המשטרה והתברר כרכב גנוב, כאשר שלושת החשודים הנוספים נמלטו מהדירה רגלית.

היחידה המרכזית של מחוז ת"א ביצעה מגוון פעולות חקירה נרחבות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים והצליחה להתחקות אחר ארבעת החשודים (3 בת-ים, 1 חולון) בשוד האלים. עם גיבוש התשתית הראייתית ולאחר חקירה מואצת, נעצרו בין התאריכים 21-22.8 ארבעת החשודים ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש. אתמול הוגשה הצהרת תובע נגד שניים מהמעורבים בחשד לשוד בנסיבות מחמירות וגניבת רכב, שני חשודים (גבר ואשה) נוספים שוחררו בתנאים מגבילים. בימים הקרובים בכוונת הפרקליטות להגיש כ"א בגין החשדות המיוחסים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות