ניוזים חמיםחדשותפתח תקווה

שוטרי מחוז מרכז הצליחו לאתר ולעצור הלילה, במסגרת חקירה יזומה שנפתחה בתחנת פתח תקוה, 4 נערים תושבי העיר, בחשד למעורבות בסדרת אירועי אלימות חמורים בין 2 קבוצות נערים

שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו הלילה בחקירה יזומה ומואצת, עם קבלת סרטונים ברשת, המתעדים אירועי אלימות חמורים בעיר בין 2 קבוצות נערים, כאשר על אף היעדר תלונה רשמית ומידע קונקרטי, הצליחה היחידה החוקרת לגבש תמונת מצב מהירה וזהות חשודים.

בתוך כך, חוקרי התחנה בשת"פ מערכי מודיעין של מחוז מרכז, הצליחו לזהות את המעורבים, לצד בחינת רצף האירועים בהם נצפתה עפ"י החשד בסרטון ראשון- חבורת נערים מאיימת ומכה נער באמצעות אקדח ובתיעוד שני- תקיפה שמבצעת החבורה היריבה נגד אחד מהחשודים בתקיפה הראשונה.

כאמור, שוטרי מחוז מרכז עצרו לחקירה עד כה ארבעה חשודים כבני 15-17 בחשד למעורבות באירועי האלימות, תוך חיפוש ותפיסת אמצעי תיעוד שברשותם, לצד ניהול המשך מהלכי חקירה לאיתור ומעצר שאר המעורבים בהתאם .

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון הנחה את כלל היחידות הרלוונטיות במחוז להמשיך ולהפעיל את כל האמצעים הנדרשים, במישור החקירתי, הטכנולוגי והמודיעיני, במטרה לקדם את החקירה והדגיש כי חומרת העבירות, היקפן וגיל המעורבים מחייבים אכיפה מחמירה בכל הרבדים .

בהתאם לצורכי החקירה, תבחן המשטרה הבאת החשודים בהמשך לדיון בבקשה להאריך מעצרם בבימ"ש

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שיבח הבוקר את שוטרי משטרת פ״ת שהביאו תוך זמן קצר למעצרם של ארבעה חשודים באלימות קשה כנגד נער שנפל קורבן לאכזריות בלתי נתפסת מצד מספר נערים באזור מרכז הארץ.

כזכור האלימות האכזרית תועדה בסרטון שהופץ אמש ברשתות החברתיות.

המפכ״ל : ״ מרגע שהתיעוד הקשה עלה לרשת הנחתי על פתיחה מהירה בחקירה והשקעת כל המאמצים החקירתיים כולל טכנולוגיה כדי להביא למעצר של החשודים. אנחנו כמשטרה מחוייבים להביא את החשודים שנהגו באלימות חסרת רסן אכזרית ומעוררת שאט נפש לדין ולדרוש את עונשם הכבד. בימים האחרונים נחשפנו ברשת למספר סרטונים בהם תיעוד של אלימות בני נוער , כל המקרים מטופלים ע״י המשטרה והחשודים יועמדו לדין. אני קורא לכל אזרח שנתקל בתיעוד של אירוע אלים להציף אותו מיד לפני משטרת ישראל כדי שנוכל להגיע לחשודים במהירות. בהנחייתי כמפכ״ל במקרים אלה חקירות ייפתחו גם בלי תלונות תוך שמירה על פרטיותם של הקורבנות ובני משפחותיהם״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות