חדשותבת ים

תמונת מצב ליום ה-11 למלחמת "חרבות ברזל" בעיר בת-ים

ראש העיר צביקה ברוט קיים בתאריך  16.10.2023, הערכת מצב יחד עם גורמי הביטחון והנהלת העיר. הערכת המצב עסקה בכלל הנושאים החל מהמשך פריסת כוחות ברחבי העיר, יירוטים מעל העיר, דו״חות חניה ותשלומי הורים, פעילויות לילדים וסיוע למשפחות המילואים

בהערכת המצב הוחלט על המשך פריסת כוחות מתוגברים של המשטרה ומג״ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה. גם באתרי הבניה ובעבודות תשתית הוחלט להמשיך לסגור את אתרי הבניה ולא תתקיים עבודה עד הודעה חדשה.

בנושא היירוטים מעל העיר נאמר כי בכל האזעקות שהיו אתמול, לא היו פגיעות ישירות בבת-ים לאחר שכיפת ברזל יירטה את הרקטות ששוגרו לכיוון העיר.  במקרה אחד נפלו רסיסים בסמוך לבתי מגורים, ללא נזק או נפגעים.

בנוגע לדו״חות חניה ותשלומי הורים ראש העיר עדכן כי בשבוע האחרון הורה לפיקוח העירוני שלא לחלק דו״חות, למעט במקרים נדירים ומסכני חיים. כך ימשיך להיות גם בימים הבאים כל עוד מצב החירום בתוקף.

בנוסף החברה לתרבות פנאי וספורט לא מחייבת כמובן את ההורים בתשלומים עבור הימים בהם לא מתקיימים הלימודים.

בהמשך לנושא פעילויות לילדים סוכם כי עיריית בת-ים הנחתה את הצוותים המקצועיים להכין תכנית לפעילויות הפגה לילדים, שיתקיימו באמצעות רישום מראש במרחבים מוגנים ובתיאום עם הצבא. ביממה הקרובה נפרסם את תכנית הפעילויות ותוכלו להירשם ולקחת חלק ללא תשלום כמובן.

בנוסף, העירייה הקימה קבוצת וואטסאפ ייעודית לתושבות העיר, שבני הזוג שלהן נקראו לצו 8. בקבוצה יציעו סיוע פרטני בעת הצורך, כולל שימוש בשמרטפיות עירוניות לילדים. ניתן להצטרף:

https://chat.whatsapp.com/CtbC22f3N1j2Zi51SqUZuB

 

צביקה ברוט ראש העיר בת-ים: ״כרגיל, אנחנו ממשיכים בפעילות משותפת עם פיקוד העורף והמשטרה מסביב לשעון. אני מצטרף מידי יום לסיורים ומחסומים בכניסות לעיר, ובכל התפתחות נוספת אשלח עדכון בזמן אמת.

אני מבקש, אנא המשיכו להקפיד על כניסה למרחב המוגן בעת אזעקות, והימנעו מיציאה למרפסות לצורך צילום- זה מסכן חיים ומיותר. במקרה של הפרה או חשש כלשהו אנא דווחו למוקד 100 של המשטרה.

אנו עוברים תקופה לא פשוטה אך למרות הקושי, נעבור את זה יחד, עם הרבה מקצועיות, ערבות הדדית ואורך נשימה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות