ניוזים חמיםחדשות

התגייסות גדולה ומרגשת של תושבות ותושבי יהוד מונוסון שמתנדבים במיזמים רבים

מאות מתושבות ותושבי יהוד-מונוסון, מתנדבים בשורה של מיזמים, בביטחון, בסיוע לחיילים ולמפונים וביוזמות קהילתיות שונות. מנכ״ל עיריית יהוד-מונוסון, עו״ד גיל סימנהויז: "קהילת יהוד-מונוסון הוכיחה בימי המלחמה את עוצמתה

 

בימים הקשים שמדינת ישראל עוברת, מתגלה גם עוצמתנו כקהילה וכחברה, בכל מדינת ישראל וביהוד-מונוסון. מאות מתושבות ותושבי העיר, מתנדבים בשורה של מיזמים, בביטחון, בסיוע לחיילים ולמפונים וביוזמות קהילתיות שונות.

רוח ההתנדבות מופנית גם פנימה, לתוך הקהילה, במיזמים שמטרתם סיוע לתושבות ותושבי העיר שבימים אלו זקוקים לו יותר מכל. עשרות מתנדבות ומתנדבים בהובלת אגף הרווחה ומחלקת הנוער הכינו עוגות לתושבות ולתושבים הוותיקים והביאו אותן לביתם, שוחחו איתם, הקשיבו וסיפקו קרן אור בתקופה קשה. מתנדבות ומתנדבים נוספים הגיעו לבתי הוותיקות והוותיקים בכדי לסייע במטלות שונות יום יומיות.

בנוסף, החלה פעילות "נפגשים בקטן" לוותיקות ולוותיקים. פעילויות, שירה בציבור ומפגשים בהתאם להנחיות פיקוד העורף, כדי לאפשר מעט אוויר לנשימה ומפגש בין תושבים שכה נחוצים בימים אלו. שמחנו לארח באחד המפגשים זוג מפונים מעוטף עזה, שריגשו את כולם בנוכחותם.

וותיקות וותיקי יהוד-מונוסון מתגייסים גם הם לסיוע לחיילים למפוני העוטף. עשרות כובעי צמר שנסרגו על ידי מתנדבות וותיקות בפרויקט "תרום וסרוג", נארזו על ידי ילדות וילדים ונשלחו לחיילים. ילדות וילדי יהוד-מונוסון, אף הגיעו לכפר המכביה בכדי לחלק בובות שנסרגו גם הן במסגרת פרויקט ״תרום וסרוג"

מנכ״ל עיריית יהוד-מונוסון, עו״ד גיל סימנהויז: "קהילת יהוד-מונוסון הוכיחה בימי המלחמה את עוצמתה, בזכות מאות מתנדבות ומתנדבים שמדי יום פועלים כדי לסייע ולתרום לקהילה, לחיילים ולמפוני העוטף. תושבות ותושבי יהוד מונוסון פתחו את ביתם למפונים והפגינו רוח התנדבות ונתינה מדהימה שמזכירה לנו שוב ושוב עד כמה עוצמתית היא הערבות ההדדית בחברה הישראלית. תודה ענקית לכל הקהילה המדהימה שלנו".

 

צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות