ניוזים חמיםחדשותבת ים

"באור גדול": עיריית בת-ים הקימה חנוכיית ענק אשר השנה תציג עליה את תמונות החטופים להעלאת המודעות וקריאה לשחרורם

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט: "החנוכייה המרכזית שלנו בטיילת בת-ים תציג השנה את תמונות החטופים. מתוך החושך הגדול שהביא האויב עלינו, תאיר התקווה לראות את כולם שוב בבית. עם ישראל חי"

לקראת חג החנוכה וכמידי שנה, עיריית בת-ים הקימה בימים אלו את חנוכיית הענק בטיילת בת-ים. השנה החנוכייה תהיה מיוחדת ומרגשת במיוחד ותציג לאורך כלל הנרות המוארים בחנוכייה את תמונות החטופים, עבור העלאת המודעות וקריאה לשחרורם במהרה.

ההקמות עבור החנוכייה בוצעו במשך מספר ימים בטיילת המרכזית בעיר. השנה בשל מלחמת "חרבות ברזל", הוחלט כי יופיעו עליה תמונות החטופים לאורך כל היום ותדלק כל ערב באמצעות נר שיואר בה. החנוכייה ממוקמת בטיילת בת-ים, דרך בן גוריון פינת יוספטל.
בסיס החנוכייה הינו באורך 18 מטר וקניה באורך 5 מטר כל אחד. הקנים מורכבים ממסכי לד ענקים שעל גביהם יוצגו לאורך כל היום וללא הפסקה תמונות החטופים. בנוסף, בתחתית החנוכייה מוצג שלט ענק עם הכיתוב: "מחכים לכם בבית, עם ישראל חי".
בנוסף, הוקמה חנוכייה גדולה נוספת במצבה בבת-ים אשר בנויה מ-טראס (חומר מתכתי), במידות: רוחב- 8 גובה- 6.
ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט: "החנוכייה המרכזית שלנו בטיילת בת-ים תציג השנה את תמונות החטופים. מתוך החושך הגדול שהביא האויב עלינו, תאיר התקווה לראות את כולם שוב בבית. עם ישראל חי".

קרדיט צילום: שלום אלזם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות