ניוזים חמיםחדשותבת ים

הערכות העיר בת-ים בשל המצב הביטחוני: "בת-ים ממשיכה בפריסה מלאה של כוחות מתוגברים מהמשטרה ומג״ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה"

ראש העיר צביקה ברוט קיים הבוקר, 8.10, הערכת מצב יחד עם גורמי הביטחון והנהלת העיר. בעקבות הערכת המצב הוחלט שבת-ים ממשיכה בפריסה מלאה של כוחות מתוגברים מהמשטרה ומג״ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה. במקביל, ראש העיר הורה לסגור את אתרי הבניה ועבודות התשתית עד הודעה חדשה, ופועלים לא אמורים להיכנס לעיר. במקרה של הפרה או חשש כלשהו אנא דווחו למוקד 100 של המשטרה

ראש העיר ברוט: ״מדינת ישראל ספגה נפגעים רבים, וחלקם גם בני העיר בת-ים. אין לנו עדיין מספר מדויק, ונעדכן בנושא ברגע שנוכל. אנו פועלים מסביב לשעון עם הרשויות הרלוונטיות כדי להעניק למשפחות את כל התמיכה והסיוע האפשריים. ברשתות החברתיות עדיין מופצות מדי פעם שמועות שאינן נכונות, לגבי אירועים או נפגעים בעיר. נכון לעכשיו, אין שום אירוע חריג ואין התראה ספציפית. אנא, גלו אחריות והמנעו מהפצת פייק ניוז. אתם תקבלו מאיתנו את כל המידע בצורה אמינה ומדויקת, ברגע שנקבל אותו. צפויים לנו עוד ימים לא פשוטים. אני יודע כמה זה קשה עבורכם. עבור כולנו. אני מבטיח לכם שיהיה אשר יהיה – אנו ערוכים להתמודד עם כל תרחיש ברמה הגבוהה ביותר ונעבור את זה בשלום ביחד, בצורה מקצועית ועם הרבה אורך רוח וסבלנות. בשמכם ובשמי אני שולח חיבוק לתושבי הדרום ומתפלל לשלומם של כוחות הביטחון, והחטופים. נמשיך לעדכן בכל״.

הנחיות התגוננות:

  • אסורה התקהלות המונית.
  • לימודים וחוגים לא מתקיימים עד הודעה חדשה.
  • חופי הים בעיר נסגרו ואנו ממליצים להישאר בקרבת מרחבים מוגנים.

שימו לב, המקלטים העירוניים פתוחים ברחבי העיר- מצ"ב לינק לרשימת המקלטים: לחצו כאן

בכל בעיה ניתן לפנות למוקד העירוני 107.

לסיוע פסיכולוגי ניתן לפנות לצוות מקצועי של השירות הפסיכולוגי למי שזקוק להתייעצות עבורו או עבור ילדיו. אנשי המקצוע זמינים במספר הטלפון 03-5556433, או דרך המוקד העירוני 107.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות