מקומיבת ים

מערכת החינוך בבת-ים חוזרת לשגרה מלאה

לפי הנחיות פיקוד העורף, ניתן לחזור לשגרה מלאה, בשל ההערכה שקצב האזעקות ימשיך לרדת בעקבות פעילות צה״ל. לכן, עיריית בת-ים מודיעה על חזרה לשגרה מלאה במערכת החינוך

כדי להבטיח את ביטחון ילדי העיר, עיריית בת-ים דאגה שהילדים חוזרים לבתי הספר כאשר הוגדר עבורם בתוך המבנה שטח אליו הם מתפנים בזמן אזעקה, אשר אושר על ידי מהנדסי פיקוד העורף. כל מנהל ומנהלת עדכנו את ההורים במועד החזרה ללימודים,

וכן מהו הנוהל עבור ילדיהם בזמן אזעקה. במספר קטן של מוסדות חינוך עדיין לא ניתן יהיה לחזור לשבוע למידה מלא, אך הלימודים הפרונטליים יתרחבו למקסימום האפשרי.

גני הילדים נכון לעכשיו, ימשיכו ללמוד רק במקומות בהם יש מרחב מוגן. בימים הקרובים נמשיך להכשיר מרחבי הגנה גם בגנים שאין להם ממ״דים.

כזכור, עיריית בת-ים הקציבה תקציב של 5 מיליון ₪ לצורך רכישה עצמאית של ממ״מים (מרחבים מוגנים ניידים) שמאושרים על ידי פיקוד העורף לשימוש בגוש דן, בניגוד למיגוניות שאינן מתאימות להגנה במרכז הארץ.

העירייה איתרה ספקים אשר הציבו את בת-ים בראש רשימת ההמתנה על מנת שתקבל את הממ״מים במהירות ומבלי להמתין שבועות ארוכים.

בנוסף, הפעילות בתנועות הנוער תמשיך באופן מלא ללא מגבלות. בימים אלו חוזרים בהדרגה החוגים ברחבי העיר וגם תכנית חוג חינם לכל ילד. הודעות בנושא יימסרו דרך בתי הספר באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט.

בעיר בת-ים יש כ-22,000 תלמידים לשנת תשפ"ד. כ- 3,797 ילדים בגני הילדים, כ-6,427 תלמידים בבתי הספר היסודיים, כ- 4,203 בחטיבות הביניים, כ-3,631 תיכונים ועוד כ- 3,887 תלמידים תחת "המוכר שאינו רשמי" (חרדי).

מעיריית בת-ים נמסר: "השגרה חשובה לבריאות של כולנו ולתפקוד המשק, אנחנו שמחים להיות מהראשונים שפותחים את המערכת באופן מלא ובטוח".

מירי שמעונוביץ', מנדי טויטו
מירי שמעונוביץ', מנדי טויטומירי שמעונוביץ', מנדי טויטו
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות