מקומיבת ים

עיריית בת-ים תחלק תווי חנייה זמניים לתושבי הצפון והדרום המתארחים בבת-ים

עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' העיר בת-ים מארחת מאות משפחות מהדרום והצפון במלונות בעיר ודואגת לכל צרכיהם בתחומי: חינוך, תרבות, הפוגה, מחיה ועוד. בכדי להקל ולסייע עוד יותר עיריית בת-ים הודיעה כי תחלק תווי חניה זמניים לתושבים המתארחים בעיר בימים אלו

צביקה ברוט ראש העיר בת-ים הנחה יחד עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה לחלק לתושבי הצפון והדרום המתארחים בעיר תווי חניה זמניים שיאפשרו להם לחנות בכחול לבן ובחניוני העיר ללא תשלום.

לקבלת התו יש לפנות לנציגי העירייה שעומדים בקשר עם התושבים המתארחים בעיר, או לוואטסאפ של המוקד העירוני בטלפון 054-4810000 ושלחו צילום ת.ז עם כתובת מגורים בצפון או בדרום.

צביקה ברוט, ראש העיר בת-ים: "הנחיתי לחלק לאורחינו תווי חניה זמניים שיאפשרו להם לחנות בכחול לבן ובחניוני העיר ללא תשלום. כולנו מתפללים שתוכלו לשוב הביתה במהרה ובבטחה, אבל עד אז – תרגישו בבית. כולי תקווה שנדע רק בשורות טובות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות