מקומיבת ים

מחלקת הנוער של בת-ים בשיתוף עם כלל בתי הספר התיכוניים בעיר למען ענף החקלאות בישראל

מפרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ועקב הלחימה הממושכת נוצר משבר בכוח האדם בענף החקלאות. עקב כך, החליטו במחלקת הנוער של בת-ים בשיתוף עם כלל בתי הספר התיכוניים בעיר לצאת ולהתגייס למען ענף החקלאות בישראל ולסייע לחקלאים

מעל ל- 300 תלמידים מכלל בתי הספר בבת-ים נסעו ל: מושב עזריאל, מושב אחיטוב וקיבוץ תל יצחק שם סייעו בקטיף מלפפונים, חסה, הדרים, ברוקולי ובצל ירוק, עזרו בהכנת קרקע לשתילת תותים, חסה וכו' ובארגון תוצרת חקלאית בבתי אריזה.

יוזמה זו הינה בהמשך ליוזמות השונות שנעשו בעיר בת-ים עבור ענף החקלאות בישראל, כגון: קיום שוק כחול לבן שנחל הצלחה אדירה פעמיים אשר כולו הוקדש לתמיכה בחקלאי הצפון והדרום. כל תבואת השדה אשר נמכרה בשוק שהתקיים בבת-ים הגיע במיוחד לעיר היישר ממשקי הצפון והדרום במכירה ישירה מהחלקאי לצרכן במטרה לסייע להם.

עיריית בת-ים מזמינה את כל מי שמעוניין לתרום לחקלאות הישראלית ליצור קשר עם רבקה שטנצלר, מנהלת תחום ההתנדבות וההדרכה בעיר במייל: rivka@tarbut-batyam.co.il.

רבקה שטנצלר, מנהלת תחום התנדבות והדרכה בעיר: "מתחילת המלחמה ישנו חוסר אדיר בכוח אדם בענף החקלאות בישראל, לנו בבת-ים היה חשוב להתגייס למענם ולעזור במה שניתן. אני גאה בתלמידי העיר אשר גילו אחריות, ומודה לרכזי התפתחות אישית ומעורבות חברתית בבתי הספר שנרתמו במסירות רבה למשימה כה חשובה זו. נמשיך לסייע בכל".

עיריית בת-ים
עיריית בת-ים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות