ניוזים חמיםחדשותבת ים

מחר, חמישי, 18:00, העיר בת-ים תקיים עצרת למען 136 החטופים לציון למעלה מ-100 ימים בשבי חמאס

"עיריית בת-ים, הנהלת העיר ותושביה מייחלים לחזרתם המהירה של החטופים. אנו מחבקים את המשפחות שעוברות סבל רב כבר למעלה ממאה ימים"

עיריית בת-ים בשיתוף מטה משפחות החטופים מזמינה אתכם להצטרף לעצרת תמיכה למען שחרור החטופים בקריאה לשחרורם המיידי של 136 החטופים הנמצאים מעל ל-100 ימים בשבי חמאס.

העצרת תתקיים ביום חמישי, 18.1, שעה 18:00 ברחבת היכל התרבות בת-ים, במעמד ראש העיר צביקה ברוט, הנהלת ומועצת העיר, משפחות החטופים, נציגי מטה המאבק, תנועות הנוער, תושבות ותושבי העיר.

ברחבת היכל התרבות יוקמו שני מיצגים למען המאבק: מיצג מתנות כתומות לציון יום הולדת שנה לכפיר ביבס אשר נחטף באכזריות מביתו עם משפחתו בבוקר ה- 7/10. מיצג נוסף שיוצב ברחבת ההיכל יכלול 136 כסאות ריקים עם תמונות החטופים.

"עיריית בת-ים, הנהלת העיר ותושביה מייחלים לחזרתם המהירה של החטופים. אנו מחבקים את המשפחות שעוברות סבל רב כבר למעלה ממאה ימים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות