בת ים

שגרה לצד מלחמה: יותקנו 4 שירותים אוטומטים נוספים ברחבי העיר בת-ים

בימים לא פשוטים אלו עיריית בת-ים מנהלת לצד ניהול מצב החירום בעיר גם נושאים השוטפים העומדים על הפרק

לפני כשנתיים וחצי העירייה חיפשה פתרון לשירותים ציבוריים שיתנו מענה ברמה הגבוה ביותר מבחינת ניקיון ושירות לתושבי העיר.
לאחרונה ולפני פרוץ המלחמה עיריית בת-ים הציבה מתקן שירותים אוטומטיים בגינת הלנה ראפ בעיר. בימים אלו הוחלט על 4 מתקנים נוספים אשר יותקנו בגן העיר, שדרות העצמאות, פארק הנינג'ה ופארק מנהטן.
האסלה והמושב מתקפלים, מה שגורם לכך שזה מנקה את עצמו, יש מזגן בתוך התא ולאחר כמה שימושים כל הרצפה נשטפת. במבנה מותקנת רצפה מנקזת המאפשרת למים הנשטפים לחלחל דרכה וכך מתייבשת מיידית.

המתקנים הטכנולוגיים הינם חינמיים, פועלים בשעות 06:00-21:00, מונגשים לכלל התושבים וכוללים לחצן מצוקה.  השירותים יתוחזקו על בסיס יום-יומי הכולל את תפעול המערכת האוטומטית כולל תפעול ידני: ניקוי כיורים, מראות ונייר באופן שוטף .

צביקה ברוט, ראש העיר בת-ים: "בהמשך להתקנת השירותים האוטומטיים הראשונים בגינת הלנה ראפ יותקנו 4 מתקנים נוספים ברחבי העיר אשר יספקו מענה שירותי רחב ויהיו מונגשים לכלל התושבים.

מדובר בבשורה גדולה אשר עבדנו עבורה זמן רב. נמשיך לעבוד מסביב לשעון קודם כל בניהול שגרת המלחמה בעיר, אך גם בנושאים השוטפים שמשפיעים על חיי היום יום שלנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות