ניוזים חמיםחדשותבת ים

בת ים: מתנדבי ידידים חילצו פעוטה שננעלה בשגגה ברכב • "אושר גדול לפתוח את השבוע האחרון של השנה במעשה חסד״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב ז'בוטינסקי בבת ים

אלעד מאיר – מנהל מחוז דרום, שענה לשיחה, הוציא את קריאת החירום ונשאר על הקו עד להגעת המתנדבים. יצחק חיון – מנהל סניף אור יהודה, יחד עם הדר גיאת, מתנדב המרחב, נענו לקריאה והגיעו תוך דקות. בהגעתם למקום התברר להם כי הקריאה נפתחה בזכות עובר אורח שעבר במקום, והמליץ לאמא לפנות למוקד ידידים. המתנדבים פעלו במיומנות, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוטה בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

הדר מספר: ״הייתי אצל סבתי, ובזמן שערכנו הבדלה התקבלה קריאת חירום. מיד יצאתי, ומיהרתי לכתובת האירוע. התחלתי בפעולות החילוץ, יצחק הצטרף אליי, ובעבודת צוות זריזה ויעילה הצלחנו לחלץ את הילדה. האמא הנרגשת הודתה לנו על ההגעה המהירה. סיפוק אדיר ואושר גדול לפתוח את השבוע האחרון של השנה במעשה חסד מציל חיים״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות