חדשותבת ים

תמונת מצב ליום ה-16 למלחמת "חרבות ברזל" בעיר בת-ים

ראש העיר צביקה ברוט קיים אמש, 21.10, שורת דיונים עם גורמי הביטחון והנהלת העיר. הדיון עסק בכמה נושאים החל משיחה שקיים עם מספר ראשי ערים בנושא אתרי הבניה, פעילויות בית ספריות, פעילויות הפגה לילדים, איסור רחצה בים, סיוע למפוני העיר והמשך פריסת כוחות ברחבי העיר

בנושא אתרי הבניה קיים ראש העיר צביקה ברוט התייעצות עם ראשי הערים של ראשל״צ, רמת גן, גבעתיים ורחובות, ולאחר הערכת מצב עם גורמי הביטחון השונים, הוחלט במשותף להאריך בשלב זה את האיסור על פתיחת אתרי בניה.

חשוב לציין שאין כרגע שום התרעה או סכנה מיידית בכך והוחלט שנכון להגביר את תחושת הביטחון של הציבור ולצמצם את החיכוך, ולכן הוארך סגירת אתרי הבניה בשלב זה. קבלנים שיפתחו בכל זאת ללא תיאום, כפי שנעשה בשבוע החולף, יהיו צפויים לקנסות כבדים ולסנקציות מצד העיריות.

בכל הנוגע לפעילויות בית ספריות הוחלט כי אין חזרה סדירה לבתי הספר, למרות שפיקוד העורף מאפשר זאת.  עם זאת, החל מיום שני העירייה תציע פעילויות בית ספריות לילדים שהוריהם מעוניינים בכך.

הגננות, ומנהלי ומנהלות בתי הספר, יודיעו להורים מהי מתכונת הפעילות המתוכננת בכל מוסד, והיא תכלול בכל יום מספר קטן יחסית של כיתות, בהתאם לגודל המרחבים המוגנים. במקום יהיו גם פסיכולוגים שיאפשרו לילדים שלכם, אם תרצו בכך, לשוחח עם גורמי מקצוע כדי להפיג חששות.

בהמשך לנושא פעילויות לילדים סוכם כי עיריית בת-ים ממשיכה להציע לתושבים תכנית לפעילויות הפגה לילדים בשעות אחר הצהריים. הפעילויות מבוצעות במרחבים מוגנים ובתיאום עם פיקוד העורף. ההגעה היא ברישום מוקדם בלבד. לפרטים והרשמה: לחצו כאן

במהלך האזעקה אתמול בעיר לא נרשמו נפילות בעיר, אבל רסיס גדול נחת על חוף הים של יפו (מצ"ב תמונה). הנחיות ההתגוננות אוסרות על רחצה בחופי הים בכל הארץ. בחופים לא ניתן לשמוע את האזעקות בצורה טובה וקשה להתגונן. אנא הקפידו על כך.

הוחלט גם  על המשך פריסת כוחות מתוגברים של המשטרה ומג״ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה. במקרה של הפרה או חשש כלשהו אנא דווחו למוקד 100 של המשטרה.

צביקה ברוט ראש העיר בת-ים: "תושבות ותושבים יקרים, בפתחו של שבוע חדש, ולאחר שורת דיונים עם גורמי הביטחון במהלך סוף השבוע, הוחלט על עדכונים חשובים בנושא אתרי הבניה, פעילויות בית ספריות, פעילויות הפגה לילדים, איסור רחצה בים, סיוע למפוני העיר והמשך פריסת כוחות ברחבי העיר.

אנו ממשיכים לסייע לכ-100 משפחות המפונים מהדרום ומהצפון שנמצאות בעיר, מקיימים עבורן פעילויות ייחודיות וערוכים כעת לקלוט מאות מפונים נוספים מהצפון, אם נידרש לכך.

נמשיך להיות פרוסים בכל רחבי העיר, ובכניסות אליה, עם מספר שיא של לוחמים ושוטרים, גלויים וסמויים, וכן שיטור עירוני וסיירים של העירייה.  אני מזכיר שהמוקד העירוני 107 עומד לרשותכם בכל שעה. מאחל שבוע שקט לכולנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות