ניוזים חמיםחדשותיהוד

ראש עיריית יהוד-מונוסון החליטה בצעד חריג לדחות את תשלומי הארנונה של עסקים בשלושה חודשים וגם להפסיק את הליכי הגבייה מול תושבים חייבים

בשל המצב הפוגע בלא מעט בעלי עסקים ואזרחים במדינה בפן הכלכלי, ראש עיריית יהוד- מונוסון קיבלה החלטה לדחות את תשלומי הארנונה לעסקים לכמה חודשים וזה לא הכל

 

תקופת המלחמה מציבה עמה אתגרים לא פשוטים עבור כל אחד, בעיקר לבעלי העסקים. לכן עיריית עיריית יהוד החליטה על צעד שיקל קצת על בעלי העסקים בעיר: "אנו מודעים לכך שהמציאות המורכבת מביאה עמה, בין היתר, מגוון של מצוקות וקשיים כלכליים".

לאור זאת, החליטה ראש העיר יעלה מקליס, להשתמש בסמכות הנתונה לה בחוק לאפשר דחיית תשלומי ארנונה (לעסקים) עד ל-1 בדצמבר 2023, ללא חיוב פיגורים (כן יחויבו הפרשי הצמדה).

כל זאת כמענה ראשוני, וככל שמשרד הפנים יאפשר הקלות נוספות, הן יוענקו על מנת להקל עליכם לעבור את התקופה עם מינימום טרדות ודאגות.

בנוסף, ראש העיר יעלה מקליס הנחתה את צוותי האכיפה שלא לנקוט בהליכי גבייה מתושבים ועסקים, בשל המצב, וזאת מתוך התחשבות עם שלל הטרדות המעסיקות כל אחד ואחת מאיתנו בשעת המלחמה.

עסקים המעוניינים להגיש בקשת דחייה, יכולו לעשות כן באמצעות טופס מקוון שיהיה זמין באתר האינטרנט של העירייה בעוד מספר ימים.

ככל שיתאפשרו הקלות נוספות והדבר יאושר על ידי משרד הפנים, נמשיך ולעדכן אתכם.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות