ניוזים חמיםבת ים

היום, חמישי, שוק כחול לבן בבת-ים למען חקלאי הדרום והצפון חוזר בפעם ה-2

עיריית בת ים: "לאור ההצלחה המסחררת והגעתם של אלפי אנשים בפעם הקודמת, החלטנו להרים את השוק פעם נוספת ולהמשיך לתמוך בחקלאים המדהימים שלנו שמגיעים עם הסחורה הכי טובה שיש. מזמינים את כולם להגיע"

לאחר הצלחה הגדולה בשבוע שעבר, עיריית בת-ים החליטה לקיים את שוק כחול לבן פעם נוספת. העירייה מזמינה אתכם להגיע שוב, לתמוך בחקלאי הצפון והדרום ולהנות מתוצרת שכולה כחול לבן. כל תבואת השדה אשר תימכר בשוק מגיעה במיוחד לבת-ים היישר ממשקי הצפון והדרום במכירה ישירה מהחקלאי לצרכן במטרה לסייע להם.

השוק יתקיים היום, 16.11.23, יום ה׳, בין השעות 15:00-18:00 ברחבה החיצונית של מלון סאנסט, רח׳ דרך בן גוריון 162 אשר יכלול מכירה של: ירקות, דבש, פירות, פרחים, עציצים, שמן זית וכו׳. התשלום יתבצע במזומן או באפליקציית ביט/פייבוקס.

בעיריית בת ים מסיפים כי: "לאור ההצלחה המסחררת והגעתם של אלפי אנשים בפעם הקודמת, החלטנו להרים את השוק פעם נוספת ולהמשיך לתמוך בחקלאים המדהימים שלנו שמגיעים עם הסחורה הכי טובה שיש. מזמינים את כולם להגיע".

קרדיט צילום: שלום אלזם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות