מקומיבת ים

"עיריית בת-ים ערוכה לכל תרחיש ואתגר": מכלול מידע לציבור קיים תרגיל היערכות לתרחיש של מלחמה בזירה הצפונית

מכלול מידע לציבור קיים ביום ה', 8.2 היערכות לתרחיש של מלחמה בזירה הצפונית במרכז ההפעלה בבת-ים. התרגיל התקיים בהובלת פיקוד העורף ודימה פגיעות רב זירתיות ואירועים נרחבים ברחבי העיר שכללו: נפילות טילים בעיר, נפילות חשמל ותקשורת, הפצת פייק ניוז ועוד תרחישים שונים

כחלק מהתרגיל, מכלול מידע לציבור נתן מענים מיידיים, הדרכה ומסרים מכוונים להתנהגות מצילת חיים במצב חירום בכל אמצעי ההסברה הרלוונטיים לטיפול המקרה הספציפי שקיבלו כגון: רשתות חברתיות, הודעות SMS וואטסאפ, אתר עירוני, קבלת מידע דרך המוקד העירוני ועוד. בנוסף, נפרסו לשכות מידע  והסברה לציבור שכללו צוותי חירום אשר ברגע נתון ייתנו מענה נרחב לתושבים באופן פיזי, ריכוז מידע על נפגעים ומפונים ומענה לאפשרות בעיות תקשורת והועלו רחפנים חדשים ברחבי העיר בעלי מערכת כריזה שסיפקו תמונת מצב נרחבת.

תפקיד מכלול מידע לציבור הינו: מתן מענה הסברתי לאוכלוסיית הרשות, ריכוז המידע ובניית תמונת מצב לציבור, ניהול עבודת המטה במכלול ומול גורמים רלוונטים ומתן המלצות לראש הרשות בתחום ההסברה והמידע לציבור.

בתום התרגיל אמר נרי רוה, סמנכ"ל שירות ואחראי מכלול מידע בעיריית בת-ים: "תודה רבה על ההירתמות שלכם. במיוחד בימים לא פשוטים אלו אנו מבינים את חשיבות ההיערכות המקדימה והתרגיל שקיימנו היום. בזכות העשייה שלכם למדנו והבנו עוד יותר על מה לשים דגש, ונמשיך להתאמן".

שלומי חזוני, קב"ט העירייה הוסיף: "לאורך תקופה ארוכה, לראות את העבודה הקשה- מאיפה התחלנו ולאן הגענו עד כה זה בהחלט מרשים. בתרגיל שנערך היום הוכחתם מקצועיות, רמת ביצוע גבוהה ומוכנות בכל רגע נתון. עיריית בת-ים ערוכה לכל תרחיש ואתגר והוכחנו זאת עד  היום. תודה לכל מי שלקח חלק- אתם עושים עבודת קודש".

מור סודרי, קצינת הסברה וחברה מחוז דן: היה תענוג גדול לעבוד איתכם וגם אני למדתי מכם לא מעט. התרשמתי מהיכולות והמוכנות הגבוה שלכם לכל תרחיש שקיבלתם. תודה לאנשי היקל"ר, העירייה וכל השותפים על יום חשוב זה".

אילן ארנון, מפקד יקל"ר בת-ים סיכם את התרגיל: "במהלך האימון המקיף תורגלתם במגוון גדול של נושאים ותחומים בהיבטי מידע, הסברה והנחיות לציבור בצורה מעמיקה וממוקדת, זאת על מנת לשפר עוד יותר את המוכנות הגבוהה בבת-ים. מכלול המידע לציבור משמעותי ביותר במערך החירום של העיר ופעילותו נוגעת וקשורה לכל תחומי הפעילות בעיר תוך קשר הדוק ורציף עם כל המכלולים. העליתם סוגיות, שאלות, דילמות ותובנות והוכחתם את מקצועיותכם הגבוהה ושאיפתכם לתת את המענה הטוב ביותר בחירום".

עיריית בת-ים
עיריית בת-ים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות