מקומיבת ים

מהפכת החינוך בבת-ים: אושרה תכנית אב חדשה לבניית בתי ספר חדשים וממוגנים ברחבי העיר בת-ים

השבוע אושרה תוכנית אב חדשה לחינוך ברחבי העיר. התכנית תכלול בניית בתי ספר חדשים, מרווחים ולא פחות חשוב - ממוגנים. בתי הספר החדשים ייבנו בשכונה החדשה ״פארק הים״, ובנוסף, ייבנו מבנים חדשים ברחבי העיר שיחליפו בתי ספר ותיקים בני למעלה מ- 50 שנה

בהנחיית ראש העיר ברוט, קודמה תכנית אב לראייה כוללת של צורכי החינוך העדכניים והמתקדמים ביותר לתושבי בת-ים. בת-ים תשקיע בשנים הקרובות עשרות מיליוני שקלים מעבר למימון שנותן משרד החינוך,

כדי שחללי הלמידה והחדשנות יהיו ברמה הכי גבוהה שיש ועם מרחבים מוגנים בכל קומה- כך תינתן האפשרות לשמור על שגרה גם בזמנים מתוחים.

במסגרת תכנית זו מקודמים בתי ספר, תיכונים ומתחמי גני ילדים ומעונות בכל חלקי העיר. בשלב זה מקודמים לביצוע שני בתי ספר בשכונת "פארק הים" ותכנית למתחם טבנקין הכוללת: מקבץ גני ילדים, בניית בית ספר ומתנ"ס.

בשאר חלקי העיר נבחנות תכניות לבניית מבנים חדשים על פני המבנים הישנים על מנת שיתאימו לתפיסות הפדגוגיות החדשניות ולמיגון המקסימלי.

התכנון והעיצוב של בתי הספר יהיו יוצאי דופן ומבוססים על תפיסות חדשות של פדגוגיה שיכללו: מרחבי למידה, מעבדות, כיתות לימוד חדשניות ותחזוקה של מבני החינוך. בתי הספר יהיו ממוגנים על פי התקנים החדשים, כך שבזמן חירום יוכלו התלמידים להמשיך ללמוד.

ראש העיר, צביקה ברוט: מהפכת החינוך בבת-ים! אישרנו השבוע תכנית חדשה וחשובה מאין כמותה לבניית בתי ספר חדשים, מרווחים וממוגנים בעיר- כך תינתן האפשרות לשמור על שגרה גם בזמנים מתוחים.

תודה למ״מ רה״ע אלי יריב, מנכ״לית העירייה יודפת אפק ארזי, מינהלי ההנדסה והחינוך ולהנהלת החברה לתפו״ס שהיו שותפיי למאמץ בהובלת הנושא לפני ותוך כדי המלחמה".

מ״מ רה״ע ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב: גם בימים טרופים אלו החשיבות של חינוך ילדינו מעל הכל. בזכות התכנית החשובה שאישרנו השבוע, בתי הספר ייבנו על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ויכילו מרחבי לימוד, מעבדות, כיתות לימוד בשיא הטכנולוגיה והכי חשוב יהיו ממוגנים.

המיגון יהיה על פי התקנים החדשים, כך שבזמן חירום כל תלמידי בית הספר יוכלו ללמוד ללא קשר לרמת הכוננות".

 

קרדיט צילום: Datum, אדריכלים ומהנדסים יועצים
קרדיט צילום: Datum, אדריכלים ומהנדסים יועצים
קרדיט צילום: Datum, אדריכלים ומהנדסים יועצים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות