רמת גן

שני מינויים חדשים בעיריית ר"ג: יועץ משפטי חדש וראש מטה חדשה לראש העיר

בתום הליך מיון נרחב, נבחרה עינב בר-כהן לתפקיד ראש המטה של ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה-הכהן ותהיה אחראית לסייע לראש העיר בניהולה השוטף של העיר ותהווה חולייה מקשרת דינמית בינו לבין הגורמים השונים במערכת ומחוצה לה, ובחתירתו המתמדת להישגים עירוניים לטובת העיר רמת גן ותושביה.

כראש מטה ראש עיריית רמת-גן, בר-כהן תהיה אחראית על מתן מענה לפניותיהם של יזמים, המעוניינים להקים ולפתח ברמת-גן חברות ויוזמות בכל התחומים. בנוסף תהיה אחראית על ניהול השת"פ של העירייה עם משלחות ונציגויות מן הארץ והעולם וכן תהיה גורם מקשר בין ראש העיר לבין שרים, חברי כנסת, מנכ"לים ומוסדות הממשלה. במישור העירוני, כראש מטה ראש העיר, עו"ד בר-כהן תהיה אחראית על מתן מענה לפניות התושבים והפניית בקשותיהם לגורמי העירייה הרלוונטיים, לטיפולם המקצועי.

עו"ד עינב בר-כהן, בוגרת תואר ראשון במשפטים ובוגרת קורס דירקטורים, באוניברסיטה העברית בירושלים. בעלת 7 שנות ניסיון באסטרטגיה, דוברות, ניהול משברים ויחסי ציבור, ומגיעה מרקע מוביל בניהול תהליכים ופרויקטים וניסיון רחב של כ-7 שנות ניסיון ניהולי בשלטון המקומי.

בין השנים 2013-2017 שימשה בר-כהן כמחזיקת תיק העסקים בעיריית ירושלים והייתה אחראית על קידום ופיתוח העסקים בירושלים, קיצור הליכי רגולציה ופיתוח עסקי של אזורי המסחר בעיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות