רמת גן

למעלה מ-28 אלף תלמידים פתחו ללא תקלות את שנת הלימודים בר"ג, עם התחדשות וחידושים בבתי ספר רבים

 

רגע מיוחד נרשם בהשקת המתקן החדשני של חברת WaterGen בחצר בית ספר נטעים. המתקן מייצר 900 ליטר, או 4500 כוסות שמים קרים מאוויר וחשמל בלבד ללא שום חיבור למים. במעמד המרגש נכח גם שר החינוך לשעבר, מר גדעון סער.

בין החידושים המרכזיים השנה ניתן למצוא את אשכול גנים "נעם" החדש אשר הוקם ברחוב החי"ל בעלות של כ-19 מיליון שקל. האשכול מכיל 4 כיתות גן חדשות וחלל משותף ורב-תכליתי שישמש להעצמת הפעילות והתכנים הלימודיים.

מערכת החינוך הרמת-גנית מובילה את החינוך בישראל ונמצאת במקום הראשון באחוזי הזכאות לבגרות מבין הערים הגדולות, במספר תעודות הבגרות עם 5 יחידות אנגלית ומתמטיקה ובאחוז החברים בתנועות הנוער. בנוסף, שלושה מוסדות חינוך בעיר זכו בפרס יוקרתי ממשרד החינוך אשר מתגמל את צוותי המורים במוסד על הצלחה יוצאת דופן בהישגים לימודיים, חברתיים וערכיים. המוסדות המצטיינים שזכו בקטגוריות שונות הם: תיכון בליך, תיכון אהל-שם ותיכון אורט אבין.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות