בת ים

חניכי עמותת ש.ק.ל בת ים אורזים משלוחי מנות וכולם מרוויחים

עמותת ש.ק.ל – העמותה לפיתוח שירותים קהילתיים שמה לעצמה למטרה לטפח סביבה קהילתית מכילה ולפתח שירותים קהילתיים עבור אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. מזה 35 שנה העמותה פועלת בבת ים, חולון, יהוד והסביבה וכעת מרחיבה את פעילותה לאזורים נוספים.

העמותה מובילה בתחומה ומספקת שירותי רווחה לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים במטרה לשלבם בקהילה בצורה מלאה ולפתח מסגרות אשר יאפשרו פעילות עצמית בבית, בעבודה, בשעות הפנאי ובחברה. זאת תוך מתן אפשרות לחיים בכבוד, הגשמה עצמית, שילוב ועידוד השתתפות פעילה בקהילה כחברים שווי זכויות.נכון להיום, העמותה מעניקה את שירותיה לכ-8,000 אנשים ברמות תפקוד שונות, בעלי צרכים שונים וממגזרי אוכלוסייה מגוונים. העמותה מספקת מגוון רחב של שירותים חברתיים לרבות דיור קהילתי, מרכזי תעסוקה, פעילויות תרבות ופנאי, צהרונים ומועדוניות לילדים, תוכניות לנוער בסיכון ותכניות לקשישים.

טל כהן, מנכ"ל העמותה: "פרויקט משלוחי המנות מבטיח שהחג הזה יהיה שמח לכולם: גם לחניכי העמותה שבמשך שבועות עמלו באריזות המשלוחים, גם לילדי הגנים ובתי הספר שייהנו מהמשלוחים המפנקים וגם בעלי הצרכים המיוחדים בבת-ים אשר ייהנו מהמשך פעילות איכותית במשך כל ימות השנה. אני מודה לכל מי שלקח חלק בפרויקט, נמשיך לפעול גם בעתיד למען קהילת בת-ים ובעלי הצרכים המיוחדים בפרט".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות