תבעו את מועדון "הנתב"ג" בחיפה בטענה כי הפלה אותן לרעה בכניסה בגלל היותן טרנסג'נדריות. המועדון טען: "הן נגעו מינית במבלים והטרידו". אז לטובת מי פסק השופט?

אלא שאנשי המועדון תיארו תמונה אחרת: לפיה- במסיבה שהתקיימה במועדון ספגו מספר מבלים הערות מיניות ומגע פיזי בלתי רצוי מצד התובעות. הם טענו כי כניסתן באותו ערב נאסרה עקב התנהגות פוגענית של התובעות כלפי מבלים במועדון, ולא מטעמי הפליה. כמו כן, הוכחש כי במועדון קיימת סלקציה והודגש כי הוא דוגל בערכי שיוויון וכי קהילת הלהט"ב מהווה חלק בלתי נפרד ממשפחת המועדון.

שופט בית משפט השלום, אורי גולדקורן, קיבל את גרסת המועדון ולא של התובעות הטרנסג'נדריות. השופט קבע כי התובעות עצמן העלו שבועות קודם פוסטים משבחים על המועדון הזה. עוד הן לא הביאו אף עד מטעמן, בעוד המועדון הביא  את מנהל מערך האבטחה בתוך המועדון שהעיד על עימותים מילוליים בהן התובעות היו מעורבות ועל אירוע שלווה בדחיפות וקללות בשבוע שקדם למסיבת הסילבסטר, אשר נגרם כתוצאה מכך שהתובעות התיישבו על כיסאות של מבלים אחרים ליד הבר ושתו ללא רשות את המשקאות האלכוהוליים שהותירו אותם מבלים. 

כאמור התביעה נדחתה ונפסק לתובעות לשלם את הוצאות המשפט למועדון "הנתב"ג"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות