חיים ודפנה צורי הגישו תביעת מאות אלפי שקלים נגד תושבים שכתבו כי הם מושחתים. התוצאה: הזוג לא יצא עם חיוך מנצח ואף חטף ביקורת מהשופטת

אלא שהשופטת הוך-טל דחתה את מרבית התביעה והטענות של הזוג צורי ואף מתחה עליהם ביקורת. לפי השופטת, הזוג צורי בתביעתו את ציקי אבישר לא פעלו בתום לב – זאת לאחר שהם כלל לא טרחו לפנות אליו בבקשה שיסיר מהדף את התכנים הפוגעניים לטעמם. הם רצו ישר לתבוע אותו מבלי לנסות להגיע להרת התכנים, ובכך לפי השופטת פעלו שלא בתום לב. לכן, היא דחתה במלואה את התביעה נגד אבישר ואף חייבה את הזוג צורי לשלם לאבישר 7000 שקל הוצאות משפט.

לגבי התביעה נגד התושב שהאשים אותם בשלל ביטויים של שחיתות. השופטת מצאה כי ב-8 מתוך 13 ההתבטאויות והתגובות אין כלל פסול וכך כתבה: "האמירות הבוטות בנוגע ל'ריפוד כיסים', 'נפוטיזם' ושחיתות שלטונית באות בגדר אמירות שאדם הנכנס לחיים ציבוריים, לא כל שכן 'חי' בהם מזה רבע עשור, אמור פתח 'עור עבה' כנגדן".

עם זאת השופטת קיבלה כי בהשוואתם ל"בוני וקלייד" יש חריגה מהביקורת הלגיטימית על נבחרי ציבור, ולכן מתביעתם בסך 300 אלף שקל לפיצוי, היא הורתה על הכותב לפצותם בפיצוי מזערי של 5000 שקל בלבד.

התוצאה: מתביעת ענק שהגישו הזוג צורי, הם בסוף הוציאו מכיסם 2000 שקל.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות