האישה הואשמה בבגידה ואיבדה את הזכויות בדירה. כעת היא מערערת לעליון במקביל לעצומה ברשת שתומכת בה

במקביל להגשת הבקשה נפתחה עצומה אינטרנטית תחת הכותרת: "דורשים מבג"ץ לתקן את המעוות" מטרת העצומה לקרוא לנשיאת בית משפט העליון, כבוד השופטת אסתר חיות, להורות על קיום דיון נוסף בעניינה של האישה. אם לא כן הרי שהעוול יונצח וישפיע מהיום ואילך על כולנו, בכל עניין של כפייה דתית, ובכל הליך גירושין בו ייגזלו זכויות בטענת בגידה.

בא כוחה של המבקשת, עו"ד איל מנחם מסר: "לבקשה שהוגשה היום לנשיאת בית המשפט העליון, לקיום דיון נוסף בתיק זה, ישנה חשיבות מוסרית וערכית מן המעלה הראשונה. בישראל 2018 מוטלת עלינו החובה לעשות ככל הנדרש בכדי להבטיח את קיומם של עקרונות הצדק והשוויון ללא כל אפליה מגזרית ומגדרית. השלמה רפה עם תכתיביו הארכאיים של בית הדין הרבני בנושאים אזרחיים, היינו חלוקת רכוש בין בני זוג על יסוד טיעון, קל וחומר דיון בשאלות של בגידה, הינה בגדר פגיעה אנושה בזכויותיהם של הצדדים וביטול עיקרי החוק, ההלכות והדין כמתחייב על פי בית המשפט העליון. לבית הדין הרבני נתונות סמכויות הכרעה בלעדיות בנושא מתן גט אך לא בנושא חלוקת רכוש משותף. מתן מנדט לגוף זה להכריע בנושאים אזרחיים על פי ההלכה הדתית, טומן בחובו סכנה עבור החברה הישראלית. עלינו לחשוב היטב אם אנו מוכנים לסכן את חירותינו האישית ולהימצא כפסע מחזרה לימי הביניים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות