עונת הרחצה הרשמית בחיפה תיפתח ביום שני הבא

ביום שני הבא, 15.4.24, תיפתח בחיפה עונת הרחצה הרשמית

לרשות ציבור המתרחצים בים יעמדו תחנות הצלה בחופים: "נאות" בקריית-חיים, "החוף השקט", "חוף בת גלים", "חוף הכרמל", "חוף זמיר" ו"חוף דדו", אשר יעניקו שירותי הצלה למתרחצים בין השעות 08:00-18:00.

לטובת ציבור המתרחצים, החליטה הנהלת העירייה להקדים את פתיחת חלק מתחנות ההצלה בחופים: "דדו", "זמיר", "הכרמל", "בת גלים" ו"נאות" ל יום שלישי הקרוב, 9.4.24.

אגף החופים של עיריית חיפה משלים בימים אלו את היערכותו לפתיחת העונה, לאחר שבמהלך החודשים האחרונים ביצעו עובדי האגף עבודות תחזוקה, שדרוג ופיתוח.

כמו כן, כחלק משמירת כשירות מצילי חיפה, השתתפו המצילים בהשתלמות מקצועית, שכללה בין היתר: אימונים גופניים, רענון בעזרה ראשונה ועוד ולרשות מערך ההצלה הועמד ציוד קשר והצלה, הכולל בין היתר ארבעה אופנועי ים המוצבים בחופי ״נאות״ בקריית חיים, "בת גלים", "כרמל" ו"דדו".

עיריית חיפה חוזרת ומזכירה לציבור, כי יש לרחוץ בחופים המוכרזים בלבד ובשעות בהן ניתנים שירותי הצלה וכי הרחצה ללא פיקוח מציל אסורה ומסוכנת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות