הגלים מתחזקים: אחרי אביהו האן והירוקים- גם שרית גולן וצביקה ברבי מצהירים על תמיכה ביונה יהב בסיבוב הבחירות השני לראשות העיר חיפה

שרית גולן: "השותפות המתהווה, הליברלית והדמוקרטית בהנהגת יונה יהב, היא ההנהגה הנכונה לעיר שלנו. תושבי חיפה חייבים לבחור ביהב כי אין לנו זמן לבזבז..." צביקה ברבי: "יונה הוא האדם המתאים והראוי כעת להוביל את העיר. הוא מנהיג סמכותי, שמביא איתו נסיון וחזון. כל זה מביא אותו להיות האדם המתאים ביותר לניהול העיר".

גולן, שכיהנה בקדנציה הקודמת כיו"ר איגוד ערים חיפה להגנת הסביבה, מצטרפת בהודעתה לאביהו האן, יו"ר סיעת "הירוקים – כחול לבן", אשר הודיעו אף הם על תמיכתם ביונה יהב לראשות העיר. בכך מגדיל יהב באופן משמעותי את סיכוייו לשוב לתפקיד ראש העיר לאחר סבב הבחירות השני שייערך ביום ראשון 10.3.

יונה יהב: "שרית גולן היא שותפה ותיקה לדרכי ולערכיי, ותהיה – יחד עם סיעתה – נדבך חשוב בממשלת האחדות החיפאית הליברלית אותה אקים עם שובי לתפקיד ראש העיר. אני מודה לשרית ולסיעתה על האמון ועל הבחירה לתמוך בי ולסייע לי להגשים את התיקון שהבטחתי לחיפה, אחרי חמש שנים רעות שעברו על העיר. בקרוב נפרסם הסכמים נוספים של חיבורים ואיחודים בדרך לקואליציה רחבה של כוחות הכוחות המצוינים הפועלים למענה של חיפה".

שרית גולן: "השותפות המתהווה, הליברלית והדמוקרטית בהנהגת יונה יהב, היא ההנהגה הנכונה לעיר שלנו. תושבי חיפה חייבים לבחור ביהב כי אין לנו זמן לבזבז. העיר חיפה נמצאת בתקופה קריטית ועל סף מלחמה, ולכן היא צריכה את הנסיון הנדרש לשקם מערכת שקרסה כליל. ליהב יש את היכולת להוביל את העיר בזמנים קריטיים אלה, כבר מהיום הראשון לכהונתו, ללא ימי חסד. כיו״ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה אביא איתי נסיון של 10 שנים בהליכים תכנוניים, היכרות עמוקה ומקצועית עם אנשי המקצוע, רזי התהליכים הבירוקרטים וראייה רחבה שרואה לא רק את הפיתוח והקדמה, אלא גם את אדם במרכז – הולך הרגל, איכות חייו, שמירה סביבתית על הואדיות והשטחים הפתוחים והנגישות המרחבית לכלל האוכלוסיות. אדאג ליצירת מרקם עירוני מעורב, שוקק ותוסס שיפתח את העיר בצורה מאוזנת ואיכותית. אני קוראת לחיפאים לבחור נכון בעד חיפה, וביום ראשון ה-10.03 לצאת להצביע ליונה יהב לראשות העיר חיפה".

צילום גביש מדיה

גם צביקה ברבי, יו"ר סיעת "אכפת לי מתושבי חיפה", הודיע על תמיכה ביונה יהב לראשות העיר.

ברבי וסיעתו מצטרפים לתמיכה הסוחפת ביהב, וזאת לאחר הודעות תמיכה שפרסמו מוקדם יותר חבר המועצה ויו"ר סיעת "הירוקים – כחול לבן" אביהו האן, וחברת המועצה ויו"ר סיעת "חיפה בשבילנו – חוזה חדש" שרית גולן. בכך מבסס יהב את סיכוייו לשוב לתפקיד ראש העיר בתום סיבוב הבחירות השני שייערך ב-10.3.

יונה יהב: "צביקה ברבי הוא נבחר ציבור מסור ואכפתי למען תושבי חיפה, ואני רואה בו שותף טבעי לדרכי ולערכיי. ביחד נעניק לחיפה ותושביה את התקווה והתיקון שהיא כה זקוקה לו".

צביקה ברבי: "חיפה נמצאת במצב קריטי, אחרי חמש שנים קשות מאד שהעיר עברה. יש לה בעיות ביטחון קשות, ועלולה גם להיקלע למלחמה. אסור לנו לקחת סיכונים נוספים כמו ב 2018!. יונה הוא האדם המתאים והראוי כעת להוביל את העיר. הוא מנהיג סמכותי, שמביא איתו נסיון וחזון. כל זה מביא אותו להיות האדם המתאים ביותר לניהול העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות