ניצב בדימוס עו"ד יעקב בורובסקי וסיעת "מחוברים לחיפה וקריית חיים" הודיעו כי יתמכו בדוד עציוני לקראת הסיבוב השני בעיר

לאחר שבסיבוב הראשון ניטש קרב מכוער בין שני המתמודדים, השניים התחברו לסיבוב השני וניוזים זכתה לתגובה ממטה עציוני בנושא

לאחר שבסיבוב הראשון ניטש קרב מכוער בין שני המתמודדים, היו הכריז ניצב בדימוס יעקב בורובסקי, כי הוא מצטרף לדוד עציוני הזוכה לתמיכה של יו"ר תקווה חדשה והשר גדעון סער ויו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן.

דוד עציוני: "אני שמח ומברך על הצטרפותו ותמיכתו של ניצב בדימוס, יעקב בורובסקי לשעבר מפקד המחוז הצפוני ומפקד תחנות חיפה וזבולון ובעל רקע עשיר בתפקידים בכירים נוספים בתחום הביטחוני. בתקופה המאתגרת שבה מצויה כיום מדינת ישראל והאיום המוחשי בנוגע לפתיחת מלחמה מצפון על העיר חיפה, יעקב יתרום מניסיונו הרב ויהיה דומיננטי בהיערכות ובמוכנות של העיר חיפה למלחמה".

עוד אמר עציוני: "הקמת הקואליציה בראשותי תהיה רחבה ומגוונת, בעלת ניסיון, אחריות ודינאמיות. הנהגה שלא סוחבת על גבה פוליטיקה ישנה וכשלונות. הנהגה אמיתית עם מעוף ושילוב מתבקש של צעירים וותיקים. שילוב שיביא איתו רוח חדשה ותקווה לעיר חיפה".

"הצטרפותו של יעקב ממשיכה את המומנטום החיובי בעיר ומעמידה אותנו בעמדת הובלה כגוש הגדול בעיר יחד עם כלל החיבורים, התמיכות והשותפים שלנו מתחילת הדרך. שותפים לעשייה חדשה אמיתית. אני משוכנע שיחד עם חבריי הקואליציה המתגבשת בראשותי, אנהיג את העיר לעידן חדש".

ניצב בדימוס, יעקב בורובסקי: "קיימתי מספר פגישות עם דוד עציוני והגעתי למסקנה שתושבי חיפה ראויים לעידן חדש! לא יכולתי להרשות לעיר חיפה לחזור לאחור ולכן החלטתי להצטרף ולתמוך בדוד עציוני שיוכל להוביל לעידן חדש של צמיחה והתפתחות. אני אפעיל לסייע לו בכך מנסיוני העשיר. אני מאחל לדוד הצלחה רבה. הצלחתו כראש העיר הבא של חיפה, תהיה הצלחתם של התושבים".

לשאלת ניוזים, האם כל מה שהיה בין הניצים נשכח ונסלח, ממטה עציוני נמסר: "יחד עם שלל החיבורים שנעשו בסיבוב הראשון עם סיעות וקהילות מגוונות בעיר. החיבור בין דוד עציוני לניצב בדימוס, יעקב בורובסקי שסיים במקום השלישי עם אחוזי הצבעה דו-ספרתיים, מעיד על כך שאנחנו מסתכלים קדימה ולא מתעסקים בעבר. יחד נציל את חיפה נוביל אותה לעתיד טוב יותר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות