סיעת 'חיפה פיתוח' בראשותו של ניר שובר, המתמודדת למועצת העיר, מתכוננת להיות הפתעת הבחירות בחיפה

בסיעתו של שובר 'חיפה פיתוח' מביטים מלמעלה בסקרים האחרונים שנערכים בעיר, בהם זינקה לאחרונה וכעת, רגע לפני הבחירות, הם נותנים את הפוש האחרון

לא מדבר, עושה! מאחורי שובר עשרות פרויקטים מגוונים אותם קידם לרווחת התושבים במהלך השירות הציבורי שלו, ביניהם פרויקט "20 זוז", הקמת פוד טראקס ברחבי העיר, חוף ים לכלבים והיד עוד נטויה. בנוסף, ניר שובר עזר ותמך באלפי עסקים ברחבי העיר ולקהילות מרובות ביניהן הקהילה הארמנית ולנכי צה"ל. "החזון שלנו בסיעת 'חיפה פיתוח' הוא להפוך את חיפה להיות עיר מובילה בישראל בה אנו דואגים לכל השכונות ולכל האוכלוסיות" אומר שובר ומוסיף "יש לעיר הזו פוטנציאל גדול. גדול מאוד! לכן צריך מועצה חזקה שתוביל את העיר הזו קדימה ולא ייקחו אותה אחורה. אנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו!"

ניר שובר בתגובה לסקרים האחרונים: "אנו עומדים בפנים ניצחון היסטורי והסקרים האחרונים מוכיחים זאת שוב ושוב. כולנו אוהבים את העיר שלנו ומוכנים להקדיש את חיינו כדי לראות את חיפה נכנסת לעידן של פיתוח ושגשוג. בעזרת הרוח הצעירה שלנו, אנו נעזור דרך מועצת העיר לסלול את דרכה של חיפה להיות עיר בה הצעירים מחליטים להישאר ולגדל פה את ילדיהם ולא לעבור לערי המרכז. עיר בה מגיעים לפה תיירים מכל הארץ ומחוצה לה. עיר בה הביטחון שורר ברחובות, עיר שמקדמת ותומכת בעסקים, עיר שדואגת לכל השכונות. עיר בה דואגים לגיל השלישי! עיר, בה נוכל לחזור להיות גאים ולהגיד שהיא שלנו."

אין ספק שהסיעה של שובר מונה אנשים טובים ומרשימים, החל מעו"ד הלן דורפמן יו"ר עמותת 'שומרים על דניה', סא"ל במיל' אלינור אלימלך ברזני המשמשת כמפקדת גזרת חיפה בזמן מלחמה, ד"ר ועו"ד עינת ריבלין, איש החינוך המוערך שלום ברוקמייר, ועו"ד חמאדה מסרי יו"ר ועד ואדי ניסנאס, כשהמחנה המשותף לכולם הוא הרצון ליצור עתיד טוב יותר עבור כלל תושבי חיפה, בדגש על צעירי העיר, ולממש את הפוטנציאל הטמון בחיפה. "נשאף להוביל את העיר אל עידן חדש של התקדמות על ידי שדרוג משאבי חינוך עבור ילדינו, שיפור התשתיות, תמיכה בעסקים המקומיים, שיפור ויצירת אזורי פנאי, תרבות וחיי הלילה של העיר, מה שיוביל להגדלת תיירות הפנים ותיירות החוץ, וימנע מצעירי העיר 'לברוח' אל ערים אחרות." אומר שובר.

ניר שובר מסכם: בקלפי שמים את האות 'נ' כדי שנוכל להשפיע, החיפאים צריכים להצביע, אני קורא לכולם ב-27.2 לשים בקלפי את האות "נ" עבור סיעת 'חיפה פיתוח' על מנת שנוכל לממש את החזון של כולנו, והוא להפוך את חיפה לעיר החלומות"

צילום מטה ניר שובר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות