איך לתת לילדים ליהנות בחופש בלי להסתבך

המשטרה, בשיתוף העיריות, מודעת לבעיות הנוצרות על ידי בני הנוער בחופש הגדול, כגון הקמת רעש בגנים הציבורים, רכישה ושתיית אלכוהול, ונדליזם, אלימות וכדומה ופועלת לתגבר את מחלק הנוער על ידי פקחי עירייה ומתנדבים במה שמכונה בדרך כלל "סיירת הורים".
המשטרה מתייחסת בחומרה לעבירות המבוצעות על ידי בני נוער, בעיקר בכל הנוגע לאלימות ושתיית אלכוהול וכאשר נער מסתבך בביצוע עבירות אלימות, כשברקע שתיית אלכוהול, היחס של המשטרה מחמיר ולעיתים קרובות מגיע עד כדי הגשת כתב אישום אל בית המשפט. המשמעות היא הליך משפטי, הרשעה בעבירה פלילית ורישום פלילי אשר ילווה את הנער במשך שנים רבות ויתכן אף לשארית חייו.
מה ביכולתנו כהורים לעשות? ברור שאין בכוונתנו למנוע מהנוער את תחושת החופש ולמנוע ממנו לבלות עם חבריו, אבל אין הדבר אומר שנפסיק להיות בפיקוח על מעשיו. עלינו לפקח, ולהיות בשליטה ככל שניתן. עלינו לוודא עם מי הוא מבלה את זמנו בחופש, מי הם חבריו ולאן הם הולכים יחד בזמן הפנוי והכי חשוב, לא להתבייש! אם עולה חשש שהילד עלול להסתבך, לבדוק ובמידת הצורך גם להתעמת עם הילד על מנת למנוע ממנו להגיע למצבים אלו.
במידה ואתם כהורים חוששים שילדכם נמצא בסיטואציה בה הוא עלול להסתבך ואינכם מוצאים את הפתרון בעצמכם, המלצתי היא לפנות למחלק הנוער בתחנות המשטרה. עובדי הנוער מכירים את הבעיות האלו ויודעים כיצד לדבר עם הנערים ובכך יכולים לעזור לכם למנוע את ההסתבכות הצפויה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות