עובד סופר "מגה" בנתניה נידון לחצי שנת מאסר לאחר שהכה קשיש בן 86, בגלל ששאל אותו אם ניתן למחזר בקבוקים

חצי שנת מאסר בפועל וחצי שנה על תנאי על בוריס אהרונוב בן 49 מנתניה, שהורשע בתקיפת קשיש בן 86 שפנה אליו בשאלה בזמן שביקר בסופר "מגה בעיר". השופט נדהם לגלות שהנאשם ועסק היום בטיפול בקשישים

בית משפט השלום בנתניה גזר חצי שנת מאסר בפועל וחצי שנה על תנאי על בוריס אהרונוב בן 49 מנתניה, שהורשע בתקיפת קשיש בן 86 שפנה אליו בשאלה בזמן שביקר בסופר היכן שעובד הנאשם אהרונוב.

התקיפה של הקשיש התרחשה בזמן שאהרונוב עבד בסופר "מגה בעיר", אז ניגש אליו הקשיש והציע לו בקבוקים למחזור. בתגובה, הנאשם קילל אותו, דחף אותו בגבו, הפיל אותו על הקרקע ועזב אותו פצוע מבלי לתת לו סיוע.

בגזר הדין מתח השופט גיא אבנון ביקורת על כך שלמרות המסוכנות הנשקפת מהנאשם הוא מועסק בטיפול בקשישים והפנה את גזר הדין לגורמים הרלוונטיים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות