כתב אישום חמור נגד פליט הריאליטי, דניאל כהן מהרצליה שתקף באכזריות מנהל חניון בעיר והותיר אותו משותק ב-4 גפיו

כתב אישום נגד דניאל כהן בן ה-30 מהרצליה, בגין עבירת חבלה חמורה. לפי האישום, לפני שבועיים תקף כהן מנהל חניון בלב הרצליה משום שהעיר לו כי חנה בצורה לא תקינה. כהן המשיך לחבוט במנהל שכבר הוטל על הקרקע והותיר אותו משותק בארבעת גפיו, כשמצבו עדיין קשה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד דניאל כהן בן ה-30 מהרצליה, בגין עבירת חבלה חמורה. לפי האישום, לפני שבועיים תקף כהן מנהל חניון בלב הרצליה משום שהעיר לו כי חנה בצורה לא תקינה. כתוצאה מהתקיפה, מנהל החניון אובחן כסובל משיתוק בכל ארבעת גפיו ומצבו ממשיך להיות קשה, גם לאחר שעבר מספר ניתוחים.

התוקף, דניאל כהן הגיע בעבר לגמר הריאליטי "איל כולן קורא לך".

מכתב האישום עולה, כי בסוף חודש יולי הגיע כהן עם אחיו לחניון בעיר הרצליה, והשניים חנו את רכבתם במקום האסור בחנייה.

הקורבן- מנהל החניון פנה אליהם בבקשה להזיז את רכבם ובין השלושה התפתח ויכוח. לאחר מכן התקרב כהן למנהל החניון ונתן לו אגרוף לפנים – שבעקבותיו הוא התמוטט, תוך שראשו הוטח באספלט הכביש.

אם לא די, לאחר התקיפה, דניאל כהן ברח מהחניון, בעוד המנהל נותר על הכביש מחוסר הכרה ומדמם בפניו. כאשר הגיע לבית החולים הוא אובחן כסובל משיתוק בארבעת גפיו, חבלות ראש וצוואר, חבלה תת-עורית וחתך במצח, והוא נכנס לניתוח חירום בעמוד השדרה. נכון לרגע זה, מנהל החניון עדיין מאושפז בבית החולים ומצבו מוגדר קשה.

צילום מסך: "איל גולן קורא לך"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות