שוטר שהיה במקרה באזור הצליח לתפוס חשוד ששדד באמצע רחוב הנשיא בחדרה אישה, כשבתוך התיק ששדד, קוצב הלב שלה

השוטר שמע צעקות, חתר למגע ועצר את החשוד בחטיפת תיק מאישה מבוגרת- המשטרה עצרה תושב חדרה בחשד שחטף מתושבת העיר תיק שהכיל קוצב לב וניסה להמלט מהמקום

 

בתאריך 09.08.2022 עת ששוטר מתחנת חדרה שהה ברחוב הנשיא בעיר, שמע זעקות לעזרה מאישה שצעקה שמישהו שדד אותה.

השוטר רץ למקום זיהה את הקורבן והחשוד שמנסה להימלט רגלית מהמקום, רדף אחריו תוך כדי חתירה למגע וביצע מעצרו של החשוד "על חם" עם התיק של הקורבן בידיו.

בבדיקה מול הקורבן מתברר כי התיק שלה הכיל קוצב לב של הקורבן והוא הוחזר לה במקום.

בתוך כך, החשוד תושב העיר בשנות ה-50 לחייו הובא לחקירה בתחנת המשטרה ובבדיקה עולה כי הנ"ל דרוש לחקירה בתיק נוסף של התפרצות לרכב. בהתאם לכך מעצרו הוארך בבימ"ש השלום בחדרה עד היום ובווכנת המשטרה לבקש הארכת מעצר נוספת.

מפקד תחנת חדרה, סנ"צ זוהר מסלאוי, אמר: "ברצוני לשבח את השוטר ח' מתחנת חדרה על המוטיבציה, המקצועיות, החתירה למגע שפעם אחר פעם מצילה חיים וגורמת להעלאת תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות