דרמה בחדרה: ניצחון לתושבי חדרה, כשבג״ץ קיבל את עתירתם וראש העיר גנדלמן לא יחזור ללשכתו השבוע

בית המשפט העליון קיבלת את עתירת תושבי חדרה והוציא אמש צו ביניים שמונע מראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, לשוב לתפקיד ראש העירייה

שופט בית המשפט העליון חאלב כבוב הוציא אמש צו ביניים שמונע מראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן לשוב לתפקיד ראש העירייה, עד שתידון עתירת התושבים שהוגשה אתמול בבוקר נגד חזרתו.

מדובר בהחלטה דרמטית, לאחר שגנדלמן היה אמור לחזור אתמול ללשכתו, בעקבות החלטת הוועדה להשעיית ראשי רשויות, שאיפשרה לו לחזור לאחר שהורחק מהעירייה בעקבות החקירות שמתנהלות נגדו בחשד להפרת אמונים וקבלת שוחד, לכאורה.

בהחלטה שהתקבלה אתמול בערב על ידי השופט העליון חאלד כבוב, התקבלה עתירת ד״ר מתן גוטמן בשם תושבי העיר חדרה, והורה על מתן: ״צו ארעי המונע את כניסת החלטת הוועדה להשעיית ראשי רשויות מיום 15.08.2022 לתוקף, וזאת עד להחלטה אחרת. קרי, ולמען הסר כל ספק, גנדלמן לא ישוב לתפקידו כראש עיריית חדרה, והשעייתו נותרת בעינה״.

בתגובה לפסיקת השופט העליון חאלד כאבוב, מסר ד״ר מתן גוטמן המייצג את העותרים: ״החלטת הוועדה שגויה ומהווה תקדים להכשרת כהונה של אישי ציבור עם כתב אישום לתפקידם הציבור. על כן, נכון פסק כבוד השופט כאבוב כשקיבל את הבקשה שהגשנו לצו ארעי ועצר את חזרתו של צבי גנדלמן ללשכת ראש העיר. בג״צ שולח מסר חשוב בהחלטה זו ומסמן את הכיוון להמשך. אני שזו החלטה חשובה עבור המאבק השחיתות השלטונית. בג״ץ לא יכול היה לעמוד מנגד אל מול האבסורד שבהחזרת נאשם לנהל עשרות מעדי התביעה במשפט שלו״.

לא התקבלה עדיין תגובתו של גנדלמן או עורך דינו. כשתתקבל, תובא במלואה.

צילום: יח"צ גנדלמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות