ראש עיריית כפ"ס לשעבר, יהודה בן חמו, הורשע בגניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה והפרת אמונים

ראש עיריית כפר סבא לשעבר, יהודה בן חמו, הורשע היום בגניבה בידי עובד ציבור, הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה. בן חמו אסף תווי קנייה לנזקקים כביכול והשתמש בהם בעצמו וחילק למקורביו, במקום לתת לנזקקים

בית המשפט בלוד הרשיע את ראש עיריית כפר סבא לשעבר יהודה בן חמו, בעבירות של גניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. בן חמו זוכה מעבירות של הטרדת עד והפרת הוראה חוקית באישום הרביעי.

במהלך המשפט הוכח כי ראש עיריית כפר סבא לשעבר, יהודה בן חמו, פיתח מנגנון של איסוף תרומות בתווי קניה מאנשי עסקים שפועלים בכפר סבא. בין התורמים נמנו רשת יינות ביתן, חברת ינוב, חברת נווה מרום, רשת ויקטורי ועוד.

בסך הכל העבירו התורמים תווי קניה לנזקקים לחגי ראש השנה ופסח בסך כולל של כ-600 אלף שקל. בפני התורמים הוצג מצג שווא של סיוע לנזקקים, אולם בפועל מדובר היה במנגנון שחילק את תווי הקניה לבן חמו עצמו, למקורביו ולעובדי לשכתו.

בנוסף, במהלך כהונתו כראש העיר קידם בן חמו את ענייניו של חברו הקרוב רפי כחלון, בעל עסקים בעיר, באופן פעיל למול גורמי טיפול עירוניים, תוך שנמנע מלדווח לחברי הועדות או רשות הרישוי המקומית, על קשריו עמו ועל ניגוד העניינים בו הוא מצוי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות