בנימין סטרוק תושב חדרה, הפסיד עשרות אלפי דולרים בבורסה, אז הוא ניסה לרצוח את בת זוגו עמה היה אמור להתחתן ואמר לה: "זה לטובתך"

בנימין סטרוק, תושב חדרה בן 34 החל לסחור בבורסה באמצעות האינטרנט על מנת לממן את חתונתו. אז הפסיד בבורסה עשרות אלפי דולרים והחליט לרצוח את בת זוגו ולשים קץ לחייו, תוך שהוא דוקר מספר פעמים את אשתו לעתיד

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בנימין סטרוק בן 34 תושב חדרה, בגין עבירות של ניסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות שביצע כלפי בת זוגו לאחר שהפסיד בבורסה עשרות אלפי דולרים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד לילך תמיר, על רקע קשיים כלכליים, החל הנאשם לסחור בבורסה באמצעות האינטרנט על מנת לממן את חתונתו. אז הפסיד בבורסה עשרות אלפי דולרים והחליט לרצוח את בת זוגו ולשים קץ לחייו. בתאריך 24/9/21 לפנות בוקר התעורר הנאשם נטל סכין מטבח באורך של כ-25 ס"מ ודקר את המתלוננת כשהיא ישנה בצווארה באמצעות הסכין. כתוצאה מהדקירה התעוררה המתלוננת מדממת, הבחינה בנאשם שאחז בידו בסכין המגואלת בדם, וקמה במהירות מהמיטה, הנאשם ניסה לדקור את המתלוננת פעם נוספת, תוך שהוא אומר לה כי הוא מצטער, וכי הוא עושה זאת בשבילה.

המתלוננת הצליחה לתפוס את להב הסכין בידה ומנעה מהנאשם להמשיך ולדקור אותה, המתלוננת החלה להרגיע את הנאשם, ביקשה ממנו להניח את ראשו על ברכיה, והנאשם עשה כן תוך שהוא ממשיך לאחוז בידית הסכין, והיא ממשיכה לאחוז בלהבה. אז הרגיעה אותו שיש לה מספיק כסף לממן את החתונה ובקשה ממנו לשחרר את אחיזתו מהסכין. בשלב זה שחרר הנאשם את אחיזתו מהסכין, והמתלוננת קמה כשהסכין בידה ונמלטה לדירת השכנים, אשר הזעיקו סיוע רפואי ומשטרה. אז הנאשם נטל לידיו סכין נוספת, ניגש לחדר האמבטיה בדירה ודקר עצמו בצווארו.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננת חתך עמוק בצווארה וחתכים בכף ידה השמאלית. היא הובהלה לבית החולים, שם נותחה ובהמשך אושפזה במחלקת טיפול נמרץ. המתלוננת שוחררה מבית החולים כעבור 12 יום. הנאשם הובהל לבית החולים שם נמצא פצע דקירה בצווארו שנתפר, והוא שוחרר למחרת מבית החולים למעצר.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות