יהודה בן חמו, ראש עיריית כפ"ס לשעבר המרצה עונש מאסר, הגיש בקשה לשחרור מוקדם

לאחר שנגזרו עליו שנתיים וחצי מאסר בפועל ולאחר שריצה קצת מעל שנה בלבד, יהודה בן חמו, ראש עיריית כפר סבא שהורשע בעבירות מרמה והפרת אמונים חמורות, כשלקח לכיסו תרומות שנאספו עבור נזקקים, מבקש שחרור מוקדם ויעמוד בפני ועדת שחרורים

ראש עיריית כפר סבא לשעבר, יהודה בן חמו, הורשע באוקטובר 2021, בעבירות של גניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ומרמה והפרת אמונים. בתחילה נגזרו על בן חמו שנתיים מאסר בפועל, ובעקבות ערעור המדינה, הוחמר עונשו לשנתיים וחצי מאסר בפועל וקנס של 300 אלף שקל.

אלא שעתה לאחר שהוא ריצה רק שנה וחודשיים בכלא, הוא הגיש בקשה לשחרור מוקדם כבר בספטמבר הקרוב. בן חמו יעמוד בפני ועדת השחרורים בכלא רמון ב-14 לאוגוסט.

כזכור, בן חמו הואשם בכך שפיתח שיטה לאיסוף תרומות לנזקקים מאנשי עסקים שפועלים בכפר סבא, אך בפועל שמר חלק גדול מהכספים באמצעות תווי קנייה שנתרמו לנזקקים ועשה בזאת שימוש לעצמו ולמקורביו, שביצעו בהם קניות בחנויות וסופרים לטובת עצמם במקום לתת זאת לנזקקים בעיר.

בן חמו לקח לכיסו כ-190 אלף שקלים. בן חמו הורשע גם בכך שעסק וקידם באופן פעיל את ענייניו של חברו הטוב, איש עסקים תוך ניגוד עניינים מובהק , ואף חתם על היתרים בנוגע לחברות שבבעלות.

 

צילום: רמי זרנגר, ויקיפדיה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות